PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLX 250 (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník FFlaks
Vloženo 5.6.2017
Aktualizováno 5.6.2017
Zobrazeno 2 947x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Lehká ( 116 kg ), velmi obratná. Ve své době špička v této kategorii. Rám a podvozek převzatý z cross KX 125, motor původně z verze KLR, ale odlehčený o cca 6 kg a výkon zvýšen na 24 kW při 8500 ot. Oproti současnému modelu schází startér.

Motorka koupena od soukromého prodejce

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Lehká. Krásně ovladatelná, motor má slušné spodní pásmo, ale výkon je samozřejmě až v horním spektru otáček. Podvozek vychází z ostré krosky, takže velké zdvihy, ovládání spojky jedním prstem, brzdy solidní, nástup spíš jemný. Motorka je krásně úzká v oblasti nádrže, což spolu s nízkou váhou a snadnou ovladatelností vytváří pocit jízdy jak na horském kole.

Doplňky na motorce - Sklopná zrcátka Vicma, chrániče páček Acerbis.

Recenze



Konstruktéři se u této motorky snažili dosáhnout co nejnižší hmotnosti, takže motorka je řešena skutečně minimalisticky. Nemá akumulátor, nádrž má objem cca 8,5 litru a je z velké části skrytá v prostorovém rámu pod sedlem. Na druhou stranu je vybavena ventilátorem chladiče, což nebývá ve standardní výbavě ani některých novějších enduro motocyklů. Zajímavost je že pokud se i přes spuštěný ventilátor motor přehřeje rozsvítí se červená kontrolka v tachometru. Zajímavé také je řešení blinkrů. Zřejmě kvůli menšímu zatížení elektrické soustavy svítí střídavě přední a zadní blinkr.
Motocykl je homologován pro dva, stupačky jsou přímo na rámu. Ve dvou to není na nějaké delší cesty. Motor má sice dost síly, ale posaz spolujezdce není moc pohodlný.
Podvozek je plně stavitelný a dle mého posouzení funguje velmi dobře.

Motorka se hodí pro enduro výlety, kde dokáže zvládnout v rukou zkušeného jezdce i extrémní terén. Ve městě je obratná a díky nastavení 6-ti stupňové převodovky, kdy jsou rychlosti odstupňované krátce po sobě dostatečně svižná. Navíc motor má chuť jít do otáček a z výfuku jde příjemně jadrný zvuk.



Celkově je vidět že v 90-tých letech se na výrobě tolik nešetřilo a například výfukové svody jsou nerezové. Na motorce vše funguje a zpracování je celkově velmi kvalitní.


Důkazem nadčasovosti je i to že motocykl se bez výraznějších změn vyráběl ještě v roce 2016, bohužel však díky euro normám přišel o část výkonu a také přibral na váze díky startéru. Dá se říct že předběhl dobu a díky své vyšší ceně ( 4.800 USD ), která byla dána propracovanější konstrukcí se v době uvedení na trh nedočkal výraznějších prodejních úspěchů. Jeho konkurenty v té době byli např. Honda XR 250 R , nebo suzuki DR 350.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pitrs_TE410E
Pitrs_TE410E napsal 06.03.18 v 12:14 10b.

Max_FX
Max_FX napsal 08.06.17 v 20:44 10b.

paráda

PetrHK
PetrHK napsal 05.06.17 v 21:27

Tak přeji hodně Km kolama dolu. Zvuk při odjezdu byl parádní.
A ještě jednou díky za doručení nalezeného.

125Marek
125Marek napsal 05.06.17 v 19:58 10b.

Franto, ať to lítá Káwičku máš zase doma... A pak že se nedá 2x vstoupit do stejné řeky

TF88
TF88 napsal 05.06.17 v 14:18 10b.

Více komentářů



TOPlist