Protože už sem měl motorku odstrojenou a protože v řízení cvakalo, bylo potřeba vyměnit ložiska. Při nákupu padla volba na Japonský ložiska Tourmax. Našel sem si krásnej návod jak na to, takže sem se do výměny pustil(nikdy před tím sem to nedělal). Největší problém sem měl s vyražením starejch kroužků z krku, když sem našel něco dostatečně dlouhýho byl materiál moc měkkej a mačkal se, takže se akorát svezl z hrany a nic. Nakonec to dopadlo dobře, ale moc podle návodu to nešlo. Prej ložiskový kroužky do mrazáku a horkovzduškou nahřát krk řízení a padnou tam samy a spodní tam nebude ze začátku ani držet. No u mě to tak jednoduše nešlo a musel sem použít trochu násilí abych je tam narval, I když sem měl kroužky v mrazáku půl dne problém byl, že jakmile se dotknul krku, tak se hned ohřál a nic. Ale jak sem psal dopadlo to nakonec dobře a s pomocí starýho ložiska a kroužku sem to všechno namlátil na místo. Nakonec pořádně namazáno vazelínou A00 a úspěšně složeno.
Vlastník | aaamoto | |
---|---|---|
Vloženo | 23.5.2017 | |
Aktualizováno | 6.5.2019 | |
Zobrazeno | 1 458x |
Ne ne ne, možná sem to špatně napsal, ale mrazil sem kroužky co sou usazený v krku řízení a nahříval právě ten krk řízení. Když sem dával ložisko na trubku, tak brejle s trubkou do mrazáku a ložisko nahřát.
Omlouvám se, ale musím se zeptat. Opravdu když dáváte kroužek na trubku, tak ten kroužek zmrazíte (otvor necháte zmenšit) a tu trubku nahřejete (necháte ji zvětšit)? No to se ale pak nesmíte divit, že to do sebe nejde ...