Koupena za účelem cestování, tak uvidím, kam až dojede.
2019: sever Skotska
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - První dojem? Dojatý jsem byl až doma, kdy z pod stříbřenky na výfucích vykoukly zachovalé chromy.
Recenze
Při přechodu ze starého Suzuki na fungl Kawu mi chybí "socka faktor" a technické dobrodružství .
U Panelky je přece jen už znatelný rozdíl v motoru oproti starším typům, tak bude vhodnější a hlavně jsem si nechtěl ničit krásnou originální Kývačku. Chtěl jsem něco v horším, ale v přijatelném stavu v origo laku a bez zásahu kutila. , Aby mi jí nebylo líto, když se objeví na cestách další škrábnutí, ale zase aby ještě udělala nějakou parádu. Na foto je stav při koupi. Už je rozebraná, vyleštěná a čeká na neviditelnou renovaci, která spočívá v GO motoru, výměně všech ložisek, elektriky a v montáži 12V Vape.
Zbytek jsem v podstatě popsal u mé Kývačky.
Zima 2019 - kompletní rozborka do šroubku, GO motoru, oprava všech neduhů a opětovné složení se starými rezavými šroubky do původní patiny bez jakéhokoliv zásahu do vzhledu.
Jaro 2019:
Přibyl PAV. Bohužel silně zkorodovaný, tak jsem musel z původního otisknout formu na novou korbu a udělat laminátovou. Nejvíc práce dal lak. Vytvořit dobovou patinu na novém moderním laku byla fuška. Ale zdařilo se. Nikdo ani chvilku nepochyboval, že se narodil před 60 lety přímo s motorkou.
Léto 2019:
Velkou Británií na sever Skotska. Dva týdny a 4000km
Přelidněnou Anglií jsme se s kamarádem dostali až do krásné skotské přírody.
Závady byly pouze drobnějšího charakteru a to na soudobých neoriginálních dílech jako např. upadlý klakson, slepené relátko chcípáku Vape a pochybná baterie.
Sezóna 2019 ukončena s 6000 km najetých s PAVem bez zásadních problémů.
Sezóna 2020:
Během dvou týdnů jsem prokřižoval celou ČR od východu na západ a zpět s nájezdem 2500km. Plus nějaké víkendovky to hodilo celkem 3500km s PAVem a bez závady.
6000km s Jawou 250 - to je více než slušný výkon!
Jawa jede!!! Jsou to moc pěkné fotky.Už bych taky na Jawce zase někam vyrazil.
Pěkná
Moc pěkna
Mě se líbí