Splněný sen. Krásný stav, nádherná barva :c)
Výška jezdce: 191 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 990 Adventure / S: Moc divoká. Takovou motorku už jednu mám, chtěl jsem něco víc \"do klidu\" :c) navíc je 990 težší..
Triumph Tiger 800 XC: I když to má 21\' přední kolo, je to víc na cestu než na polňačky :c)
První dojmy - Mám ji teprve od včerejška. Oproti F650 GS (06) vyšší posaz, o chloupek težší, výkonu tak akorát, zatím tam jsou silniční gumy, takže off road zkušenosti zatím nemám :c)
Motorku bych doporučil pro - Vyšší jezdec preferující "lehkou" motorku jako rozumný kompromis mezi on a off roadem.
Doplňky na motorce - Blastery SW motech, padáky SW motech, Vario TopCase, hliníkový kryt motoru, rozšíření brzdového pedálu, Remus Hexacone Titanium
Recenze
Chtěl jsem něco výkonnějšího a většího než F650 GS (06) (mám 191 cm), ale ne zas nějaký "tank" typu 1200GS apod. (mám 66 kg) abych se s tím mohl proplétat ranní dopravní špičkou cestou do práce a byl schopný motorku sám zvednout :c)
Mám ji zatím krátce, po bližším seznámení budu recenzi dále rozvíjet :c)
Cesta do práce a zpět :c)
Okolo komínů
Dobrý stroj, za mě top mašina na adventure
technick: No... s tou mokrou trávou jsem se dobře vytrestal.. byl tam ráno ještě stín, takže rosa jak čert a ty E-07 a přece jen nejsou nejlepší obutí pro 220 kg těžkou motorku na mokrou trávu s vyjetýma kolejema :c) S XR400 na špalkách si tam připadám přece jen trochu jistější :c)))
Cesta do práce a z práce Tak ať ti to na tý mokrý trávě nespadne
At dobre slouzi. Dobrej vyber
pěkná,10 bodů