PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650S (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Emzák
Vloženo 14.5.2017
Aktualizováno 29.3.2021
Zobrazeno 1 595x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zábavná holka, kterou dokážete otočit na pětníku. Původně jsem chtěl do města skůtr. No nevyšlo...:D

Více fotografii

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 6F: malá dostupnost motorek, případné kusy měly pochybný vzhled a historii

První dojmy - Chvíli jsem si zvykal na jiný typ posedu (přecházel jsem z cestovního endura). Nicméně na sportovní typ motorky se mi zdá dost pohodlná, mám zkušenosti s GSXR1000 a CBR600. Trochu mě překvapily reakce dvouválce, kdy v podstatě nepotřebujete brzdit, v jakékoli rychlosti a jakémkoli zařazení pustíte plyn a motorka okamžitě zastavuje.

Motorku bych doporučil pro - Podle mě je motorka pro všechny, co nepotřebujou jezdit 300km/h, ale chtějí si na motorce užít kopec srandy.

Doplňky na motorce - Homologované menší blinkry s klasickými žárovkami. Padací protektory. Laděný výfuk Zero

Recenze

Dlouho jsem o této motorce uvažoval. Přecházel jsem z endura a tak nějak si vysnil něco sportovnějšího popř. naháče, nicméně žádný z modelů, ať už starých nebo nových, mě nenadchly. Před koupí jsem ještě často jezdil na GSXR1000, což je technicky vzato nesrovnatelné. Když jsem poprvé sedl na SV, tak jsem hledal ten chybějící výkon, nicméně ohebnost, ovladatelnost a hlavně bláznivost toho dvouválce mě nadchla. Motorka je strašně neposedná, reaguje na jakékoli ubrání či přidání plynu, musíte si hlídat reakce, protože je schopná na kruháku při podřazení na trojku bloknout zadní kolo. Ale to je to, co mě baví, prozatím jsem měl každou motorku, která odpustila to nebo ono, u téhle mi ale přijde, že není tak submisivní, jak by člověk myslel.
Myslel jsem, že to není motorka na dálnici (nevelký výkon, dvouválec), nicméně se i tam holka cítí dobře, jak jsem psal, přecházel jsem z cestovního endura, takže si musím ještě zvyknout na ten nepohodlný posed (není to takový křeslo, ale to žádnej sport). Nejvíc mě ale baví okresky. Komprese motoru dělá s tím dvouválcem divy, takže si na všelijakých esíčkách a vracečkách člověk užije svoje. Navíc na svůj věk je motorka líbivá, takže občas uvidíte při projetí ulicemi nějaký to otočení hlavy procházejících chodců, ať už ženského či mužského pokolení.
Jinak poslední dobou jsem našel oblibu v malejch okruzích (Sosnová, Vysoké Mýto...) a tam je ta motorka jako ve svým živlu. Když člověk umí, tak dokáže prohnat nejeden ryzí supersport. Škoda sice některých technických řešení, na který v těchto případech narážím (přední teleskop nedrží jak by měl ve velkých náklonech, brzdy má dost slabé a necitelné), ale to jsou věci, které fakt člověk pozná až na okruhu a v limitech...na okreskách to není znát.
S motorkou mám najeto už 70 tisíc km (na tachometru tedy celkově cca 98 tisíc km) a musí se jí nechat, že za tu dobu jsem na ní opravoval jen prasárny po předchozích majitelích. první ventily jsem dělal v 88 tisících a ještě byly v mezích. Jinak holku nešetřím(viz okruhy), ale zase dostává pravidelně všechny kapaliny, možná i častěji, než by bylo třeba...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Stealman
Stealman napsal 18.05.17 v 19:26 10b.

Je to moc peknej kousek a ten laďáček tomu taky moc sluší, určitě bude i zvuk parádní.

Lumen
Lumen napsal 18.05.17 v 08:34 10b.

Moc pekna,at dvouval slouzi

Více komentářů



TOPlist