renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650S (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník martaass
Vloženo 15.1.2013
Aktualizováno 28.1.2013
Zobrazeno 2 875x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


V součastné době už bejvalka, nicméně moje první velká motorka. A myslim že na ní nikdy nezapomenu.

Více fotografii

První dojmy - Jelikož jsme předtim sedlal akorát 125ccm "čopříka" tak ohromná síla, strašný zrychlení. První obavy ale časem opadly a najezdili jsme spolu spousty krásných km.

Motorku bych doporučil pro - I když se říká že je to menší motorka, tak úplnej prcek to není, daj se sehnat i menší motorky. V tom Mejtě jsem byl svědkem jak dva kluci na SV-čkách drtili pomalu všechno co tam jezdilo... Takže hlavně to je o jezdích, ale tim jsem chtěl i říct, že žádnej sráček to rozhodně není...

Recenze

(Předem se omlouvám za tuto recenzi, možná spíš náš společný příběh , třeba nebude úplně přesná, protože jí píši zpětně rok po prodeji motorky, ale myslím že motorka si recenzi zaslouží).

Motorku jsem koupil tuším na prělomu 2010/2011... No zkrátka venku byl ještě sníh a já měl v kupě zrovna trochu peněz. Velkou motorku jsem si vždycky přál a tak jsem se rozhlížel po bazarech v okolí. Nejdřív sem přemýšlel i nad nějakou čtyřkolkou, ale tu už jsme předtím s tatou měli, ale jízda mi na ní vůbec nevyhovovala -hlavně ty zatáčky po silnici. Sice jela 140km/h po rovince, ale snem většiny z nás jsou pěkná kolínka v zatáčkách. Teda v tu dobu aspoň mým snem určitě.
No a tak to SEMNOU A SV-čkem dopadlo následovně:
Když jsem jel jednou za tátou do práce, tak jsem se cestou stavil v nedaleké (10km) prodejně motorek v Bylanech -prostě na klacickou čumendu. Prošel jsem pár motorek a zatím buď nic moc nebo vysoce nad můj finanční limit. A pak to přišlo, jasný výherce. Jen jsem tohle MODRÝ SV-ČKO zahlíd, tak to byla LÁSKA NA PRVNÍ POHLED. Navíc pro mě i za přijatelnou cenu.
Řek jsem si: Tuhle motorku bych opravdu chtěl... No nic dojel jsem za tátou do práce a o motorce mu povídám... Nevím co se stalo, asi osud (protože táta pro mě až takhle silnou motorku moc nechtěl -52kw) ale v tu chvíli souhlasil, sebral se a řekl že pro ní jedem. Půjčil mi zbytek peněz co mi chybělo a po projetí se asi na 500m suché silnice jsem podepisoval smlouvu.
Motorka to byla parádní- chytala na brnknutí a vždycky mě všude dovezla.
Přes 200km/h tam bylo za chvilku, ale tahat za heft po rovině umí asi každej... Při jedný vyjižďce s kámošem jsme proto dumali proč tam TO KOLENO ZKRÁTKA NEDÁM... -když gumy parádní, zatáčka na koleno ideální a furt NIC... Kámoš to na mojí motorce zkusil a koleno tam bylo hned... Tak se nasral vzal svoje GSX-R 750 (2007) a povidá pojeď za mnou a dělej to samý co já...
NO A MOJE PRVNÍ KOLÍNKA BYLA NA SVĚTĚ...!!! -bylo to v rychlosti... na takový položení jsem najížděl prostě moc pomalu do zatáčky...
Pak už stačilo jen trénovat a slidery na kolenou byly za chvíli pomalu pryč...
Nejvíc jsem se s SV-ČKEM vyblb ale na okruhu ve VYSOKÝM MÝTĚ... Za pár odjetých koleček jsem dával kolena jak nic...KDO BY SI CHTĚL ZDOKONALIT JÍZDU TAK OKRUHY VŘELE DOPORUČUJU , jednak je to daleko bezpečnější (nepotkáte nic v protisměru, žádnej štěrk, nebo listí na silnici, v každý prudší zatáčce úniková cesta -když to prostě nedáte tak jedete jednoduše rovně -ale normálně po asfaltu - né škarpou (v tom lepším případě) jako na veřejný komunikaci..) a za druhý -se tam strašně moc naučíte -protože Vás okolnosti donutí, ale hlavně u ostatních vidíte, že to prostě jde a ono vážně jde...
A co si budem povídat za 200Kč/2hod -v tom Vysokým Mýtě... nádhera...

video z mojí nádrže zde: http://motorkari-ch...e_Myto_2.6.2011_.jpg

ALE ZPÁTKY K RECENZI:
I cestovat se na motorce dalo a parádně, ale bolej z toho občas trošku kolena (ostatně skoro jako na všem), ale oproti kámošovi, co jel na již zmíněném GSX-R 750 (s přepákováním stupaček) jsem se měl jak v peřince... a nebyl vůbec problém- výlet 150km na Ještěd a 150km zpátky i s batůžkem... -motorka na to měla síly až až...

Jízdu po zadním Vám z té doby asi nepopíšu, jelikož jsem to zvednul tak 50-60cm nad zem přes spojku a víc mi strach nedovolil... párkrát sem to přizved i na okruhu, při výjezdu ze zatáčky, ale taky nic tragickýho...

Moje servisy (během toho necelýho roku): klasika olej, výměna dobíjecího relé - protože odešlo, tak ho nahradilo snad nesmrtelný od IGNI-TECH, "úprava" výfuku - v podobě adios amigos jedna přepážka fuč... -trochu na prase ale zvuk bomba...
Jinak se jen jezdilo a dolíval benzín.
Jinak jedinou slabinou -pro mě (někdo jich má třeba víc) bylo, že pokud SV-čko spadne, tak většinou prasne držák stupačky (takovej ten hliníkovej "trojúhelník")
Zkrátka po celou dobu mého SV-ježdění nebyl žádný servis, krom výměny relé potřeba...

Motorka to byla suprová, na začátky možná až až silná... Ale se slovy mého otce, když jsem jí kupoval:"Kdo se bojí sere v síni" (dámy prominou) a trochou mozku v hlavě se nechá ukočírovat snad všechno...

PAk se mi ale začali líbit MOTÁRDI (teda oni se mi libili vždy, ale cenově to bylo zas jinde) a tak šlo SV do světa...
NEJVÍC ALE LITUJU, ŽE JSEM MUSEL OPUSTIT TEN DVOUVÁLEC...
Teď mám ale XT660X a sem celkem spokojenej, vlastně dost spokojenej... Je to teda zas úplně něco jinýho, ale zas na druhou stranu je to skoro univerzál, po zadním to jezdí samo a celkově je to víc na píč*viny s nesmrtelným motorem... Na naše silnice ideální...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cebeer
cebeer napsal 26.02.13 v 14:17 10b.

Sakra chlape, to vysedávání Ti závidím. Já už se to v mém věku učit nebudu, už jsem pohodlný.
Je vidět, že Ti Vysoké Mýto svědčí.

martaass
martaass napsal 25.02.13 v 01:00

děkuji...

istonbike
istonbike napsal 15.01.13 v 16:57 10b.

Co k tomuhle dodat eSVé v naprosté kulaté klasice s nesmrtelným motorem a na nádherných fotkách a i když už je pryč 10b si zaslouží

Více komentářů



TOPlist