Po více než 25ti leté motorkářské abstinenci jsem se navrátil ke kořenům . Skvělý vzhled, dobrý zátah od nízkých otáček, dobře ovladatelná. Máme spolu najeto 900 Km, takže si dovolím přidat pár postřehů...
Motorka koupena od FIRMA:Honda Lety - Racing Team HJM (Dobř
První dojmy - Hezká, dobře ovladatelná, mrštná a do ruky padnoucí motorka. Žádný drak, ale umí za to taky pěkně vzít. Při mé "výšce" 173cm :-) je i můj posed s došlapem na zem přijatelný.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kdo chtějí jezdit v pohodě, klidu, kochačku a užívat si. Pro denní ježdění do práce i za zábavou.
Doplňky na motorce - Držák kufru s plastovou plotnou GIVI
Kufr GIVI V46N Monokey
Hlavní stojan
Přešité sedlo u extrem polster
Padáky GIVI TN1111
Přídavné LED na padáky
Zásuvka 12V
Recenze
V záběhu... takže zatím pomalu, zvykáme si na sebe. Jak budou přibývat zkušenosti, budou přibývat i zdejší řádky...
EDIT: Máme spolu najeto 900 Km, takže si dovolím přidat pár postřehů... Praktická, výborně ovladatelná motorka pro denní využití ať na cesty do práce, tak i za zábavou, sám i se spolujezdcem.
Do 400 km jsem jezdil opravdu v klidu, hlídal jsem si, abych motor nevytáčel nad 4.000 Ot. a držel ho kolem 3.500 Ot.Od 400 do 600 jsem už dával té mojí krásce celkem za uši, ale vždy jen krátkodobě, pak zase chvilku v klidu. Jelikož jezdím celkem členitou trasu do práce - Nový Knín / Řevnice / Mořina / Rudná - není problém měnit styl jízdy. Nyní se snažím zase motor pěkně vytáčet až k 6.500 Ot. aby nezlenivěl... . Umí pěkně zařvat, výkon dostačující na skvělý pocit ze zrychlení, s auty na okreskách není žádná potíž a ani jiný motorkář mi zatím lak na boku nevopálil. Akcelerace výborná, na 2. se dá vysmažit skoro 100 Km/h. (99 na tacho než zaklapne omezovač). Vynikají je pružnost motoru, když nechci, dá se i bez zkopání kvaltů zrychlit. Je to takové kouzlo nízkootáčkového motoru, kdy skoro max krouťák dává již od cca 2.000 Ot. Nevím, kde se vzala ta místní legenda, že NCčko nejede...
Brzdy si sedaly tak nějak úměrně dlouho, přední trvala cca 300 Km, než začala slušně zabírat, zadní se rozbrzdila až nyní. Je to samozřejmě dáno tím, že zadní moc nepoužívám, spíš až když cítím, že předek je už moc surovej.
NCčko je v zatáčkách klidný, nekroutí se, neplave a ani přejetí asfaltový rolety v zatáčce ji nijak nerozhodí. Drží stopu jako beran a těší se, až dostanu do zatáček aspoň půlku odvahy, kterou má ona . Ne, vážně - to, abych z ní dokázal dostat její celý potenciál bude ještě chvilku trvat. Sice mám na motorkách najeto víc než 140.000 Km, ale ta moje motorkářská prodleva byla delší, než se zdálo .
Jedinou výtku mám k sedadlu, na kterém se sice dobře sedí, ale je velmi tvrdé a nepohodlné, takže po 100 Km v kuse mám zadek na 4 půlky... To ale vyřeším přešitím sedla. Omezovač otáček by mohl být posazen aspoň o 500 ot. výše, ono by se nic nestalo. Zpočátku mě několikrát vylekal, než jsme si zvykl na včasnější řazení.
Jo... a abych nezapomněl - do úložáku v "bandě" se vejdou 3x 2L PETky s pivem, prostě super moto .
...a kolama dolů !!
Pěkná to mašinka Také jsem se k motorkám vrátil po 20 letech .Tak at slouží kamaráde
Krásná, ať slouží. Myslím, že budeš spokojený. Dobrá volba.
Je to krasavice. Přeji hodně šťastných km.