Zadní guma, která se při koupi tvářila, že má celou sezonu před sebou po 2000km byla na výměnu. Přední guma byla sice stále jako nová, ale chtěl jsem si udělat radost a koupil jsem celou sadu vychvalovaných Pirelli Angel ST. Předchozí Dunlop Qualifier II sice měli ostřejší ovládání motorky, ale už od začátku jsem v nich neměl moc jistotu, zato nové Pirelli i přes to, že nemají až tak velkou snahu jít do zatáček, tak mi dávají velkou jistotu v náklonech a i za mokra jsem se na nich cítil hodně sebejistě. Přece jenom jsou to více cestovní pneumatiky.
Přední vidle už dávaly najevo, že gufera už mají nejlepší časy za sebou, tak jsem si nechal vyměnit olej a gufera v předních vidlicích. Bohužel jsem to nechával dělat na poslední chvíli před dovolenou, tak jsem musel přetrpět 90km cestu domu pozdě večer v nepřetržitém dešti a s černým plexi na helmě. Naštěstí díky novým gumám se jelo dobře a až na to, že jsem byl promrzlý až na kost, tak motorka jela jako víno.
Další na řadě byla výměna vzduchového filtru, protože při studeném startu vždy chvíli trvalo než se volnoběžné otáčky srovnaly a občas si i prskla do výfuku. Sice výměna byla oproti všech sportovním motorkám co jsem před tím měl trošku složitější, protože jsem musel rozebrat pomalu půl motorky, ale vše se nakonec povedlo a po prvním nastartování motorka běžela krásně čistě bez jediného zakolísání.
Vlastník | burak | |
---|---|---|
Vloženo | 6.5.2017 | |
Aktualizováno | 9.9.2018 | |
Zobrazeno | 3 000x |
to jsem si pak taky říkal, že jsem to měl udělat všechno při jednom
Možná by to chtělo i svíčky taky mi to po startu začalo prskat na volnoběh do výfuku, svíčky uplně v háji a jestě slabší, než tam mají být. Po výměně cajk