renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 250 Burgman (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník alroad
Vloženo 28.3.2017
Aktualizováno 28.10.2019
Zobrazeno 3 235x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodlný maxi skútr na denní ježdění nejen po městě. Vybíráno mezi 5ti modely, nakonec vybrán Burgman pro svoje pohodlí spolujezdce, nízké těžiště, výšku sedla 690mm, ovladatelnost a další vlastnosti: velké odkládací prostory, ochrana proti větru a dešti

Motorka koupena od FIRMA:PSMOTO67 (Břevnice) - prodejce ze std kraje, bezproblémové a ochotné jednání - při koupi další motorky se k němu vrátím.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Scarabeo 250: špatný stav-minimální odkládací prostory
Piaggio X9: kubatura 200 a 250cm-byly v horším stavu, vysoká cena
Honda FES 250 Foresight: opět horší stav, vysoká cena

První dojmy - skútr je dobře ovladatelný, s dobrými dual brzdami a výkonným motorem se zátahem od nízkých otáček, vyšší plexi chrání proti povětrnostním vlivům. Méně vhodný do města - horší manipulace a obratnost mezi auty díky délce a nízké světlé výšce. Díky 13" kolům je možnost velkých úložných prostorů i bez použití zadního kufru.

Motorku bych doporučil pro - Není vhodný pro začátečníky pro svoji hmotnost, ale při klidné jízdě se na něm rychle naučíte. A spolujezdec bude rád, že Burgman máte v rodině. Je totiž pro něj nadstandartně pohodlný.

Doplňky na motorce -



Recenze

vybrán Burgman pro svoje pohodlí spolujezdce...nízké těžiště a další vlastnosti: velké odkládací prostory, ochrana proti větru a dešti, výkon motoru se zátahem od nízkých otáček, duální brzdy, opěrku spolujezdce. Dovoz IT od prvního majitele ročníku 58, pravidelný servis, poctivé a jasné km...64000...Italové najezdí v průměru 3-5tisíc km za sezonu. Model roku 2002-zadní světlo "mercedes". Přihlášení na CZ.SPZ za celkových 3500,-
Kdo tvrdí, že není úplně vhodný na cestování po zemích českých, nemá úplně pravdu. Výborná ovladatelnost, velké úložné prostory, výborná spotřeba /2,7-3,1L/ a nádrž na 13litrů benzínu - takže návštěva pumpy klidně i po 400km. Díky svému obsahu motoru má sice svoje limity, hlavně při jízdě ve dvou do kopce a mimo město. Motor je ale dostatečně výkonný vůči svému obsahu. Po nekvalitních silnicích nižších tříd je jízda náročnější. Spotřeba ve dvou-město 3,1 litru, mimo město-sólo 2,7 llitru.
---
Pár tech.informací o skútru : motor: MORINI-1válec, objem: 249cm-výkon: 16,9KW, točivý moment: 25Nm při 5800ot. Rozvod: DOHC/ 4ventily na válec, příprava směsi: karburátor, chlazení: kapalina. Rozvor: 1590mm, délka: 2190mm, výška sedla: 690mm, nádrž: 13L, 2xkotouč, průměr kol: 13", pohotovostní hmotnost /s náplněmi/ - 183kg. Max.rychlost: 132km/h.
---
SUZUKI BURGMAN JE KLASIKA MEZI MAXISKÚTRY. Maximální pohodlí pro spolujezdce, objem odkládacího prostoru pod sedlem 48L, nízké těžiště, výška sedla jen 690mm-výborná ovladatelnost.
MOTOR: dostatečný výkon vůči objemu a hmotnosti skútru, karburátorová verze-spolehlivost. Objem oleje specifikace 10W-40 je 2L včetně filtru - doporučená výměna max.po 6000km. Olejový filtr dávám CHAMPION. Pravidelně kontrolovat výšku hladiny oleje /burgman nemá kontrolku oleje/, zvlášť po rychlé jízdě.
SPOTŘEBA: 2,7-3,1L. Jezdím na benzín od BENZINY BA95/BA100, v zimě nechávám převážně BA100. Lepší startování po delší době, nižší spotřeba, akcelerace.
KOMFORT: velké odkládací prostory nejen pod sedlem, sedlo výška 690mm-nízké těžiště a výborná manipulace na místě a při nízké rychlosti. pohodlný posez pro spolujezdce včetně opěrky zad. Dobrá ochrana proti dešti.
PODVOZEK: má svoje limity díky konstrukci trubkového rámu a 13"kolům při zatížení 2osobami, hlavně při jízdě po nerovnostech a v zatáčkách.
BRZDY: 2xkotouč, průměr vpředu-260mm, vzadu 220mm. Dualní brždění+páčka jen pro přední kolo. Při použití kvalitních brzd.destiček /Nissin,GoldFren,SBS aj/ -dostatečný brzdný účinek.
OSVĚTLENÍ: dostatek světla z hlavního i zadního světlometu hlavně v noci. Vpředu jedna žárovka H7+H4, vzadu 2 žárovky a opět platí, při použití kvalitních žárovek /Osram, Philips, Hella aj/.
ÚDRŽBA: nízké náklady oproti vyšší kubatuře, dostatek náhradních dílů /nových i použitých/. Po zkušenostech s provozem skútru mohu konstatovat, že burgman je úsporný, jednoduchý na opravu, s levným provozem a díky používání modré Vervy se nezanáší karburátor a palivová cesta do motoru.
ZÁVĚR: Při dodržení servisních intervalů a pravidelné údržbě je 250ka levná na provoz. Je to takový příměstský skútr, kde mu vyhovuje rychlost okolo 80-90km/h. Dá se zajet i na větší nákup do města nebo výlet ve dvou do přírody. Pokud chce někdo jezdit výhradně po městě a nepotřebuje velké úložné prostory, ať koupí třeba scootera s velkými koly - 16".
Pro jízdu mimo město s baťůžkem doporučuji spíš silnější 400ku nebo 650ku...



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
tomcruise77
tomcruise77 napsal 15.11.17 v 06:06 10b.

Dávám 10b za dobrý popis. Po čase určitě přesedláš na 400. Já šel do ní hned hlavně při mích 120kg to do kopce i tak moc nejelo. Ale 250 si neumím představit. Je to těžký stroj na tak malý motor. Spíš by jí slušelo 600. Ale jinak je moc hezký.

Více komentářů



TOPlist