Honda XL 1000V Varadero (2008)

Vlastník Raduna_50
Vloženo 1.1.2017
Aktualizováno 25.3.2020

Pořídil jsem si větší a pohodlnou motku

První dojmy - První jízda - docela dobrý -5°st.C a přivezl jsem jí z Třince do Český Lípy po ose.Věděl jsem co můžu očekávat. Je to pohodová motka pro pohodový lidi.

Motorku bych doporučil pro - Doporučil by jí všem lidem co se rádi projedou v klidu a pohodlí a nemusí se bát jakéhokoliv počasí.

Doplňky na motorce - doplňky už jsou - Ježíšek mi nadělil vyhřívaný hefty, boční kufry ,vyšší plexi, jiný zrcátka,dále jsem pořídil přídavný světla ,koncovky na řídítka ,reflexní proužky na kola ,zvýšení řídítek (super věc),centrální stojan. Padáky to má a zásuvku na 12V. taky.ABS a blastry jsou v základu.

Vybral jsem si jí pro svojí velikost a pohodlí-(to mi vyhovuje- už se rád rozmazluju)
Jízda je nezáludná ,pohodlná a komfortní,odpružení skvělé na naše silnice není nic lepšího, ovladatelnost za jízdy je příkladná ,bezproblémová -nikdo by nehádal tu váhu a na místě? - rychle jsem si zvyknul.
Brzdy jsou OK (chtěl jsem moto s ABS a mám!!)
S prostorem po sedadlem je to na nic , ale co potřebuju dám do kufrů.
Se spotřebou se uvidí - po prvních 500km je spotřeba 5,6l/100km. -většinou po dálnici (cestovní rychlost -140-180km/hod) pak trochu po Praze . Takže zatím spokojenost.
Myslím,že je na takovéhle pojíždění postavená -takže u mě dobrý.To je to ,co jsem chtěl.
Konec zimního spánku - Teď se uvidí ,kdo odpočíval a kdo se činil.
Ježíšek nadělil nové kufry - jsou super!!! a jelikož jsem byl hodnej tak přidal cestovní plégo+ vyhřejvaný ručky.Nechal jsem nastříkat plasty - byli už vyšeptalý od slunka a nepomohla už žádná kosmetika.
Na sezónu je nutná výměna oleje, filtru a svíček - dále doladit drobnosti jako je zásuvka vypínač na přídavný světla,vypínač na zásuvku (samozřejmě přes pojistku) přidělat centrální stojan ,přidal jsem nový koncovky na řídítka trochu to umejt a naplácat to nějakou kosmetikou ,aby se to líbilo - No prostě všechno dobře dopadlo. A už se může všechno odzkoušet na první vyjížďce po zimě.
Nechal jsem ještě vyměnit řetězovku ,ložiska na kolech ,přetěsnit přední vydle - koupil pořádný pneu a hurá projet Evropu. Německo ,Rakousko,Itálie Slovinsko Maďarsko a zpět přes Moravu do Čech. -Super jízda -Varan šlape jak jsem od něj očekával. Žádný problém ,žádný nemilý překvápko.Jízda na pohodu a hlavně v pohodlí-nic nebolí ani po dlouhý cestě. Tak jsem si to představoval a proto všem doporučuju.
Tak první drobná závada: (bohužel bez ní to dál nejede)-upadlý drátek na imobilizeru. naštěstí nejsou lidi v okolí Sázavy zlí jak se říká a pomohli mi sehnat nářadí(pájku cín malou gola sadu) -trochu zručnosti a jede se dál.

Život jde dál a tak je konec s života s Varanem. Bylo to krásný ale jde se dál.
Užil jsem si a věřím ,že bude dělat radost dál tak jako mně.Je to sakra dobrej pohodlnej a spolehlivej stroj .Když ho odváželi tak mi nebylo nejlíp .

Marty--Mortimer
Marty--Mortimer napsal 10.02.19 v 10:26

Ty Sázavo ja su z Kladna ,ale to máš jedno,hlavně že to frčí.

Bonsai650
Bonsai650 napsal 22.05.17 v 17:08 10b.

Pekne si ju vymazlil...

Henry
Henry napsal 20.04.17 v 20:46 10b.

jj je potřeba trochu indi vindi úprav, aby se odlišil od ostatních. Už na minulém modelu mi vadily příšerné plasty, které na sluníčku dostávají nepěkný vzhled. Vybral jsi určitě dobře a už máš varánka i pěkně vymazleného . Jen tak dál a přeji mnoho km bez nehod .

Marty--Mortimer
Marty--Mortimer napsal 30.03.17 v 19:27

konečně fotky

Paler
Paler napsal 30.03.17 v 18:41 10b.