Yamaha XTZ 750 SuperTenere (1993)

Vlastník LANdič.
Vloženo 23.11.2016
Aktualizováno 3.8.2017

Starý poctivý železo. Spolu s Afrikou, bigem, GSem a Elefantem dobývály tyhle babky africké pouště. V dobách dávno minulých se mi tyhle velký potvory zažraly hluboko pod kůži..

První dojmy - Pamatuješ co jsi chtěl bejt, když jsi byl ještě prcek? Popelář, kosmonaut, dívčí instruktor? Já jsem třeba chtěl bejt jako Stéphane Peterhansel. Přál jsem si drtit pod plným písečný pouště a kamenitý pisty na tom obrovským mastodontu.. Od ty doby uteklo už hodně vody a ted asi po 20ti letech, mi Tenerka plní sny. Sice tady na severu Čech není terén ani trochu podobnej tomu na Dakaru, ale nikdy bych nevěřil, že 240ti kilovej ingot bude takhle hravej!

Motorku bych doporučil pro - Pro mě! Pro Tebe no a taky pro všechny ostatní kteří mají nad 170 cm a nebo pro prcky a baby co mají koule na velkej bajk!

Doplňky na motorce - Původní majitel mi ji krasne vyzdobil:
Vyhřívaný Hefty
Přešité sedlo
Alu kufry
Padáky vlastni vyroby (suprovy, alehka časem půjdou do laku)
Vyšší plexi vlastni výroby
Přídavný světla, který jsem vyměnil za ledkový (více svítí, lépe vypadají, méně zerou)
Oldschool topcase, kterej časem vyměním za větší

1993 rok, kdy jsme se narodili, já i Tenerka.. Za ty roky máme svoje mouchy a šrámy, ale troufnu si říct, že je furt v lepším stavu než já 😀

Není to žádná uhlazena slečinka, je to holka do nepohody, který nevadí bláto, kopce a ani se Tě neptá, jestli není moc tlustá! Prostě co ji naložíš, to vezme a jede.

Známe se fakt krátce, někdy v září jsme se viděli prvně, takže vám toho zatím moc nepovím.

Dojmy z prvních měsíců soužití jsou vynikající, ale čekají nás takove ty srandičky, pancerovy hadice(brzda je poměrně měkká a při větší náloži by to nedělalo dobrotu) rozvody, ložiska v kolech, krku a kyvce no a taky olej ve vidlici.

Díky tomu, že předchozí majitel byl fakt srdcař, nemusím toho dělat tolik 😊 díky Petře!!! Není problém si na ni švihnout přes 600km za den, výkon tam trochu je, ale hlavně pohodlný sedlo a prijemnej posez. Nejsem zadnej obr ani prcek a tak se svýma 183 cm nemam problém, že bych nedosáhl. Větší problém mám v terénu, vazim 70kg a motorka má o 170 kilo vic než já 😁 takže se silniční pneu je to docela boj, ale i tak je motorka krasne hrává a se spravnym obutim vyjede více než Ti hlava dovolí.

Časem snad sesmolim něco víc, přidám nějaký fotky a třeba i videa 😉

Jenik789
Jenik789 napsal 04.08.17 v 07:45 10b.

owenovic
owenovic napsal 03.08.17 v 21:17 10b.

Pěknej kousek , tak at stále šlape jak má a dělá jen radost

radek89
radek89 napsal 11.07.17 v 14:39 8b.

Dobrý kus

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 02.07.17 v 23:33

DavidŠlechta napsal 02.07.17 v 23:32 10b.