Krásná klasika, drátěná kola, nakopávačka, spousta chromu, karburátory a k tomu Kawasaki.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Člověk musí k těmto strojům přistupovat s pokorou, poněvadž ihned po nastartování, zjistí, že to je přes svůj rok narození kus železa, který má své srdce v dobré kondici. Po zahřátí motoru a prvním zařazení rychlosti a rozjetí si člověk uvědomí o čem všem to kolem je.
Recenze
Když biker stárne a projdou mu rukama různý stroje, tak pak začne přemýšlet, kterým směrem půjde dál. Samozřejmě by bylo nejednoduší mít k dispozici více druhů motorek, různých stylů, ale bez dostatku financí to bohužel nejde. Vždy jsem se rád potkal s lidmi kolem starších strojů, cafe racerů a podobně. Pokukoval jsem po nějakém Triumphu, ke kterým mám srdeční vztah, ale později se naskytla možnost si pořídit Kawasaki Z 650 na drátěných kolech v téměř originál stavu, tak jsem neváhal a šel jsem do toho. Jízdu na těchto strojích není potřeba rozepisovat, buď tě to chytne ihned za srdce a dokážeš "Zedovi" odpustit i nějakou malou chybičku a užíváš si obrovský ranec emocí.
Jinak než za 10 bodů to nemůže být. Krásný origo stav. Nádherná Zetka
Jinak moooooooooooc pěkná klasika , kdysi jsem měl Kawasaki GPZ 900r a Kawasaki GPZ 1100 Unitrak. Nevím jestli znáš motosraz klasických Japonských motocyklů v Račím Údolí Nippon Retro, tak tady máš odkaz na stránky.
http://nipponretro.webgarden.cz/
Moc pěkná, každý se musí otočit! Samozřejmě 10 bodů!