Yamaha XV 535 Virago custom (1998)

Vlastník kenybz22
Vloženo 6.7.2016
Aktualizováno 23.5.2017

maximální spokojenost s prvním půllitrem

Suzuki LS 650 Savage: Prodali mi ji před nosem

První dojmy - Padla do ruky po cca 50 km, kdy jsem zjistil jak brzdí, jak se na ní zatáčí, i jak se zvedá. Zkusil jsem si ji opatrně položit na bok, abych věděl, co by mě mohlo potkat

Motorku bych doporučil pro - začátečníci, starci, vybláznění motorkáři

Doplňky na motorce - ohrádka blatníku, svítící orlík, plégo, přídavná dálková světla, poziční světla, přední rolka, vnitční kapsa, chlasták, držák navigace, teploměr, hodiny, padáky, třásně, předkopy,plotny, pás s kapsičkou, otevřený výfuky, ohrádky bočních kufrů, opěrka vysoká, kufr, přídavná brzdová a poziční světla

Po 37 letech a cca 1,000,000´km na čtyřech kolech jsem ve svém věku dostal obrovskou huť se sbalit a někam vyrazit. Po 37 letech, kdy jsem na motorce neseděl, a popravdě, ve dvaceti naskákal nějakých 200 km, jsem potřeboval něco, na čem bych přežil. Chtěl jsem čopra, ale ovladatelného, malého, abych ho zvládnul. No a loni touto dobou mi padla do oka tato Viražka Kupoval jsem ji v Děčíně a moje ambice byla, že s ní dojedu domů. Naštěstí pršelo a tak jsme ji s kamarádem naložili.

Byl jsem poslední dobou zvyklý na kolo a to se hned projevilo při první jízdě, kdy jsem po zmáčknutí brzdy rukou, kupodivu přední, rozkmital přední kolo a na motorce běžel.
Teď mám najeto cca 5500 km a již tuším, co mě může na cestách potkat. Začínám pošilhávat po silnějším stroji, ale já ji koupil na kochání. Tedy 80 - 110 km a rozhlížení po světě. Můžu směle říct, že CESTA JE CÍL..
Nejvíc jsem dal 350 km v kuse, na dovolenou k moři bych zatím nejel.

Nechal jsem ji kompletně odservisovat a všechno zkontrolovat, normální stav. Letos jsem zažil technickou prohlídku--- hrůza a děs. Vše odmontovat, děsili se z opěrky, klaksonů, pozičních světel vpředu i vzadu, z předkopů, zrcátek, ohrádky na blatníků, orlíků na plégu, výfuků a dokonce i ploten. Nakonec prošla

NETOPÝR-67
NETOPÝR-67 napsal 24.05.17 v 20:15 10b.

Vypadá opravdu fantasticky. Gratulace čus na cestách.

pepik-zdeněk
pepik-zdeněk napsal 25.11.16 v 08:20 10b.

Tak ta je moooc pěkná

uZu
uZu napsal 24.11.16 v 22:31 10b.

Parádní stroj. Přeji hodně šťastných kilometrů a vždy kolama dolů 10b.

topo3071
topo3071 napsal 11.10.16 v 15:16

Moc pěkná. Akorát jsem se chtěl, kde se dají sehnat, tak pěkná přídavná světla. Teď to akorát taky řeším a ty tvoje se mi moc líbí.
Předem moc díky za odpověď.

j.anthony
j.anthony napsal 17.07.16 v 18:06 10b.