renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZZR 1200 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kykys
Vloženo 23.5.2016
Aktualizováno 30.1.2017
Zobrazeno 4 826x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Po ZZR-1100 jsem ji chtěl mít, ale na čtyři roky jsem ji nahradil Hondou 1100xx. Konečně ji sedlám a je to absolutně vyrovnaný cestovní stroj s malou spotřebou !!!

První dojmy - Dávno jsem věděl do čeho jdu. Je to cestovní stroj nevhodný na okresni cesty a město. Rád polyká km a na 6-rych.st. projedete celou republiku !

Motorku bych doporučil pro - Vhodná je pro cestovního motorkáře se sportovním a nestárnoucím duchem.

Doplňky na motorce - Cestovní říditka, vyhřívané rukojeti a kufr
Říditka jsem dal spátky orig. jelikož jsem měl vysoko hlavu a boleli mě záda z toho jak jsem hlavu skláněl, jelikož moje cestov. rychlost je 1560-160km/h. Vyhovují mi více-

Recenze

První cesta po zakoupení byla domůů 560km a byl to bezvadný zážitek. Ačkoliv motorka není nová, šlape jako hodinky. ZZR-1200 jsem chtěl hned po jedenáctce a to z jednoho prostého důvodu. Je to silný,mohutný cesťák s malou spotřebou. Dnes se dělají krátké motorky na kterých člověk vypadá jako čmelák na bombonu. Motorka má být motorkou :)
Podle váhy si nastavím podvozek a jedu. Brzdy,gumy atd. je naprosto v pohodě, ale je třeba to kontrolovat, to je jasné. Každý si musí uvědomit dominantnost a sílu stroje co řídí. Váha motorky se rychlosti jízdy násobí a brzdná dráha se prodlužuje, proto předvídatelnosti na cestě není nikdy dost. ZZR 1200 se na silnici ovládá velice dobře a nemohu ji nic vytknout stejně jako Hondě CBR-1100xx. Ovšem rozdíl nepatrný :) tu je a to spotřeba.
Jakmile dám kufr dozadu, tak se bude moci spolujezdec v obcich a do 90km/h odpočinout a opřít, což je pro spolujezdce nutnosti. Při 500km je spolujezdec dosti unaven sezením a vyrovnat se musí...
Co se týče poruchovosti, tak při koupi každé motorky si udělám drobnou údržbu a změnou stylu jízdy vyskočí na motorce běžné poruchy, ale jakmile se vychytají, tak je motorka bezporuchová. Musíme motor cítit a vědět co chce dříve než se porouchá a to platí pro vžechny stroje Japonské výroby..
Jelikož rád cestuji je pro me :) ,ale musím cítit rezervy motorky. Při předjíždění vím, že podřadím o dva stupně a bezproblému ve100km/h zvednu motorku i na zadní a auto mám daleko za sebou. Přesto nejsem typ co lítá na okrskách a řeže zatáčky s kolenem na asfaltu.














Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Šimi57
Šimi57 napsal 30.05.16 v 19:33 10b.

Kawa je nejlepší.

kykys
kykys napsal 28.05.16 v 06:15

"NESTARNOUCÍM duchem"

kykys
kykys napsal 27.05.16 v 22:35

Psal jsem: "Vhodná je pro cestovního motorkáře se sportovním a nemládnoucím duchem."
Tím myslím, že to není rize cestovní motorka co chce polykat km. Ale dost často provokuje pořádně vyfoukat pavučiny z výfuku, protože láká pořádně zatahat za heft. Tak že jestli někdo chce jen cestovní a je usedlejší, ať jde raději do GoldWinga. Ten nedráždí adrenalin...

JíraFZS
JíraFZS napsal 27.05.16 v 21:38 10b.

Ahoj. Super stroj a určitě dobrá volba. ZZR nebo FJR je to po čem moje duše prahne. Tak snad někdy. Jenom trochu nerozumím tomu, že je to pro " motorkáře se sportovním a nemládnoucím duchem "

kykys
kykys napsal 27.05.16 v 12:56

GTR 1400 je pěkná a stěmi kufry úplně. Taky to musí polykat km.

Více komentářů



TOPlist