Dne 27.5.2016 motorka dostala nový stavitelný kouřový plexi štít od MRA. Hned omládla a ve vyšších rychlostech je deflektor opravdu funkční!
Zároveň přezutí předního kola na Dunlop roadsmart 2. Nyní jsou obě kola na stejné značce.
Při jízdě domů z pneuservisu se ve městě na semaforech několikkrát spouštěl ventilátor chlazení a ukazatel teploty byl kolem 110 stupňů.
Při jízdě pak vše v pořádku.
Doma zjištěn únik chladící kapaliny .
Dotáhnul jsem těsnění hadice, kde jak se zdálo unikala kapalina a překontroloval expanzní nádobu, kde jak se zdálo bylo chladiva dost.
O následujícím víkendu při delším moto výletu za vyšších teplot teplota stoupá příliš vysoko.
Při demontáži kapot byl zjištěn únik z prasklého levého chladiče .
Levý chladič jsme nahradili trubkou s tím že z Blanska do Ostravy to bude muset pravý chladič uchladit.
Cestou do kopečka chladil hůře a z kopečka naháněl plusové body.
Vydržel to až do zašpuntovaného Přerova, kde na semaforech začal ukazatel teploty blikat a bylo třeba zastavit na pumpě.
Opět přišla na řadu demontáž pravé kapoty a dolití vody do chladiče.
Dál se jelo po dálnici, kde zbývající chladič neměl v rozumných rychlostech s uchlazením problém.
Po návratu jsem objednal levý chladič v pěkném stavu z německého ebaye, kde i s dopravou vyjde paradoxně levněji než na českých bazarových portálech.
Snad mi domů nepřijde místo chladiče pěkně zabalená pálená cihla, no uvidíme
Vlastník | Tiru | |
---|---|---|
Vloženo | 10.5.2016 | |
Aktualizováno | 16.8.2016 | |
Zobrazeno | 1 298x |