PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tiru
Vloženo 10.5.2016
Aktualizováno 16.8.2016
Zobrazeno 1 298x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 08.07.2016, Uskutečněno: 03.07.2016, Stav tachometru: 58889 km, Zhlédnuto: 28x


Konečně zbylo trochu času a peněz pro další moto údržbu a motorka je zase o něco omlazenější a bezpečnější.
Montáž chladiče z eBaye proběhl bez problémů. Do chladícího okruhu žbluňkly necelé tři litry chladící kapaliny Motul motocool a do kapot jsem doplnil červené šrouby od Rutanu.
Chladiče chladí, ventilátor se spíná při 104 stupních a vypíná u 94 a šrouby jsou prostě červené. Všechno je jak má být.
Jelikož na sjeté zadní brzdové destičky mě upozornil už bývalý majitel a na přední zase technik v pneuservisu, bylo na čase se i k tomu problému zodpovědně postavit jako chlap a koupit nové desky.
Všichni všude píší a praví "Dávejte si tam co chcete, ale jen NISSINy brzdí správně"
Zaslal jsem tedy objednávku na 2x NISSIN brzdové destičky 250ST-F2 a 1x NISSIN brzdové destičky 250ST-R2 s tím, že pokud by dle prodejce nebyly tyto destičky na VFR800 Vtec ABS, ať mě kontaktují a upřesníme objednávku.
Prodejce se ozval během chvíle a že prej zadní jsou dobrá objednávka, ale přední tam určitě patří 2P-308ST. "Máme to v tabulkách pane". Nenechal jsem se sympatickým ženským hlasem na druhé straně drátu zviklat díky forum vláknu na motorkářích odkaz a udělal jsem dobře. Opravdu tam patří 250ST-F2 a výrobce by si měl upravit své tabulky.
Hand made oprava dopadla na výbornou. Přední brzdí dobře a zadní skoro až moc .
Až při montáži desek jsem si všimnul, že přední kotouč už není originál, ale alternativa od NG , takže přední kolo momentálně brzdí Japonec se Španělem .
Snad jim to půjde a nesežerou se navzájem .
Tradá a to je celé...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Příprava na sezonu 2022

    Rok se s rokem sešel. V minulých letech jsem se chystal dát motorku na velký servis, avšak vždy jsem byl ten pozdě přicházející a servisy už měly nasmlouváno dopředu. Letos v březnu mi píplo upozornění a pan servisní po

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 02.05.2022
    Uskutečněno: 02.05.2022
    Tachometr: 70369km
    Komentářů: 2x
  • Aktualizace deníku/ údržba jaro 2020

    Hvězdný deník 2020 doba koronavirová, měsíc pátý. Jelikož paměť už neslouží jako dřív, je fajn si občas připomenout jaké opravy a úpravy v minulosti proběhly a doplnit aktuální stav pro mé budoucí já. Začínám tím, že

    Typ: Údržba
    Vloženo: 04.05.2020
    Uskutečněno: 04.05.2020
    Tachometr: 66990km
    Komentářů: 1x
  • Drobné servisní úkony. Jaro 2017

    Rok se s rokem sešel, zima si zřejmě dá zase na pár měsíců pauzu a první dvě projížďky odhalily další nedostatky, na kterých se motocyklový pilot znovu vyřádí v kutilství a drobných opravách. Znovu jsem si uvědomil sílu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 19.06.2017
    Uskutečněno: 19.06.2017
    Tachometr: 61700km


TOPlist