Konečně zbylo trochu času a peněz pro další moto údržbu a motorka je zase o něco omlazenější a bezpečnější.
Montáž chladiče z eBaye proběhl bez problémů. Do chladícího okruhu žbluňkly necelé tři litry chladící kapaliny Motul motocool a do kapot jsem doplnil červené šrouby od Rutanu.
Chladiče chladí, ventilátor se spíná při 104 stupních a vypíná u 94 a šrouby jsou prostě červené. Všechno je jak má být.
Jelikož na sjeté zadní brzdové destičky mě upozornil už bývalý majitel a na přední zase technik v pneuservisu, bylo na čase se i k tomu problému zodpovědně postavit jako chlap a koupit nové desky.
Všichni všude píší a praví "Dávejte si tam co chcete, ale jen NISSINy brzdí správně"
Zaslal jsem tedy objednávku na 2x NISSIN brzdové destičky 250ST-F2 a 1x NISSIN brzdové destičky 250ST-R2 s tím, že pokud by dle prodejce nebyly tyto destičky na VFR800 Vtec ABS, ať mě kontaktují a upřesníme objednávku.
Prodejce se ozval během chvíle a že prej zadní jsou dobrá objednávka, ale přední tam určitě patří 2P-308ST. "Máme to v tabulkách pane". Nenechal jsem se sympatickým ženským hlasem na druhé straně drátu zviklat díky forum vláknu na motorkářích odkaz a udělal jsem dobře. Opravdu tam patří 250ST-F2 a výrobce by si měl upravit své tabulky.
Hand made oprava dopadla na výbornou. Přední brzdí dobře a zadní skoro až moc .
Až při montáži desek jsem si všimnul, že přední kotouč už není originál, ale alternativa od NG , takže přední kolo momentálně brzdí Japonec se Španělem .
Snad jim to půjde a nesežerou se navzájem .
Tradá a to je celé...
Vlastník | Tiru | |
---|---|---|
Vloženo | 10.5.2016 | |
Aktualizováno | 16.8.2016 | |
Zobrazeno | 1 298x |