Ideální stroj na naučení. Na svoje léta nádhernej design, pěknej zátah motoru a to vše za hodně pěknou cenu
Recenze
Koupil jsem jí (dostal od rodičů) v 16 letech, kdy jsem měl největší motorkářskou horečku. Ta horečka byla tak veliká, že mi nevadilo 11. 1. 2006 přijet s ní domů po vlastní ose, přičemž na venkovnim teploměru byla ručička na -7° C.
Nevypadala nijak extra, byla odřená a trochu i pomačkaná nádrž a celkově ta barva fakt hnus. Jinak motorově byla OK. Takže první věc na jaře byl samozřejmě nový nástřik barvou Mitshubishi, která byla nejvíc podobná originál MZ. Dál přišly na řadu nový ložiska do kol, filtr, destičky, přetěsnění kotoučovky, atd. Natřel jsem poškrábaný brejle a červenou zase kotouč, prostě jsem si s ní hrál, aby vypadala podle mých představ, což se mi snad podařilo.
Při koupi měla 18427 km a když jsem s ní přestal, kvůli koupi CB 500, jezdit, tak kolem 28000 km. Užil jsem si na ní krásných 10 tisíc kilometrů.
Chtěl jsem ji prodat, ale táta si ji ponechal pro sebe. Byla by jí asi fakt škoda.
Je na tom hodně věcí dělanejch a má nový gumy, takže neni potřeba do ní nic vrážet. Jinak jednou jsem zkoušel spotřebu, která činila 4,24 litrů na 100 km. Samozřejmě záleží jak za to člověk tahá. Většinou se tam nedostanete , protože MZtka svádí na ostřejší jízdu
JAWA nebo MZ? Tak tohle je pro mě jasná odpověď : samozřejmě MZ
Když jsem dělal na nějaký 350 Jawě z 90. let autoškolu, bylo to strašný. Těžká mrcha, která se vlní a nejede. MZ má jasně napřed a když ji seženete v dobrym stavu, tak zjistíte, že rozhodně soudruzi z NDR tady chybu neudělali!
krasavec
pro john5<br />
mě se moje motka takhle líbí a váží asi 180 kg s plnou nádrží. V jednom to jede 130 a ve dvou tak 110<br />
hele fakt sorry rad bych ale vcera se mi kamos rozbil na masine taky na mz a nemam moc naladu ale budu o tom jeste premyslet... kdyztak se ozvi kdy by to melo bejt ju?
No to je fakt kazdemu se libi jine
Toď věc názoru. Rozhodně se mi líbí víc, než ta tvoje