Vlastník | Skrunch | |
---|---|---|
Vloženo | 27.3.2016 | |
Aktualizováno | 12.10.2017 | |
Zobrazeno | 1 031x |
-
Spojka
I tento úkon se na Hondě dobře dělá. Před výměnou nových lamel je dobré tyto nechat v olejové lázni všechny zcela ponořené. To aby dobře "nasákly". Spojka je už z technického názvu mokrá , takže klidně i 24hodin. Opětovn
Typ: Údržba Vloženo: 03.02.2024 Uskutečněno: 25.11.2023 Tachometr: 98448km -
Stator+regl
Nucená výměna statoru alternátoru+regulátor+nová baterie: Jelikož mi pomalu umíralo dobíjení vlivem spálených cívek na statoru, mělo to za následek nutnou výměnu. Stalo se tak na delší cestě. Musel jsem prakticky dosk
Typ: Oprava Vloženo: 29.01.2019 Uskutečněno: 22.09.2018 Tachometr: 51000km -
Přední kotouče
Vyměnil jsem přední kotouče. Důvod byl ten, že kopaly do páčky a při brždění je nepříjemné houpání/kopání do předních vidlic. Jsou zvlněné. Je možnost je nechat srovnat, ale srovnání lze provést pouze do limitu kotouče.
Typ: Údržba Vloženo: 08.02.2018 Uskutečněno: 03.02.2018 Tachometr: 43500km Komentářů: 4x -
Přední vidlice - olej, gufera, futra
Po odjetí první sezony, jsem se rozhodl postupně odstraňovat chyby ojetého stroje. Na řadu přišla menší údržba předních vidlic (výměna oleje, gufera, prachovek). Je to jednoduchá demontáž i montáž: - povolení horní ma
Typ: Údržba Vloženo: 15.01.2017 Uskutečněno: 14.01.2017 Tachometr: 38000km Komentářů: 1x