Poslední změny: Koncový tlumič osazen karbon Gainnelli, volnoběžná tryska zpět 65 - seřízení volnoběhu šroubkem - povolením se obohacuje, hlavní tryska po 135 dána 132 a o zářez spuštěna jehla. Chování je teď kultivované v celém rozsahu otáček, zajímavost je, že po výměně originálního koncového tlumiče s přepážkama za laděný Giannelli (průchozí děrovaná trubka s vatou), se vylepšilo chování v prostředním pásmu, ale motor již tolik netáhne až nahoře. Využitelné maximum je asi do 12500, výš se to už netočí, ač předtím i za 13000 byl tah. Převod vypadá, že je OK. I po zařazení 6-tky třeba v 80 se rozeběhne až do maxima 160 se mnou (90kg). S dcerou (54kg) to bude ještě lepší!
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak vyzkoušeno. Částečné zatížení super, dá se jet i těsně nad zavřeným šoupátkem a běh v pořádku. Tarok už jen někdy a to těsně před dosednutím šoupátka, ještě trochu ochudit šroubkem. Nahoře motor ztratil "jiskru" a po
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 23.09.2016 |
Uskutečněno:
| 22.09.2016 |
-
Tak trysky vyměněny, volnoběžná 61, hlavní 130. Zjistil jsem, že šoupátko karburátoru neotevíralo úplně, tak asi o 0,5 mm ( ) obroušen doraz, v rámci vůlí jsem posunul jazýčky ventilu do délky a opět obrousil a vyleštil
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 23.09.2016 |
Uskutečněno:
| 16.09.2016 |
-
Trysky jsem ještě nevyměnil, stále čekám na tu 61, tak tu hlavní až najednou s ní. Ale měnil jsem těsnící kroužek na výfuku za viton (snad tam už vydrží) a při tý příležitosti jsem znovu dokonale slícoval a vyleštil výfu
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 23.09.2016 |
Uskutečněno:
| 12.09.2016 |