Znovu přetryskováno. Volnoběžná zpátky 65 (v přechodu to trochu vázlo, teď to zase trochu zatarokuje, ale to tolik nevadí-Možná 64 ale nemám ji), hlavní 128. Jízda super, krásně táhne i na 6 od 4000 ot. což je 60 km/h a po přidání plynu se krásně roztočí až do maxima. Dá se s tím jet v klidu s řazením na 6000 a jet 90 na 6.
Nebo překročit 9000 a pak nastává "nirvána" až do 12500 což odpovídá 145 na 4 a 160 na 5. Po přeřazení na 6 to ještě pomalu zrychluje.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak vyzkoušeno. Částečné zatížení super, dá se jet i těsně nad zavřeným šoupátkem a běh v pořádku. Tarok už jen někdy a to těsně před dosednutím šoupátka, ještě trochu ochudit šroubkem. Nahoře motor ztratil "jiskru" a po
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 23.09.2016 |
Uskutečněno:
| 22.09.2016 |
-
Tak trysky vyměněny, volnoběžná 61, hlavní 130. Zjistil jsem, že šoupátko karburátoru neotevíralo úplně, tak asi o 0,5 mm ( ) obroušen doraz, v rámci vůlí jsem posunul jazýčky ventilu do délky a opět obrousil a vyleštil
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 23.09.2016 |
Uskutečněno:
| 16.09.2016 |
-
Trysky jsem ještě nevyměnil, stále čekám na tu 61, tak tu hlavní až najednou s ní. Ale měnil jsem těsnící kroužek na výfuku za viton (snad tam už vydrží) a při tý příležitosti jsem znovu dokonale slícoval a vyleštil výfu
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 23.09.2016 |
Uskutečněno:
| 12.09.2016 |