Ještě doplním: motor se chová "rozumně" tak do 6000 ot. , potom je hluché pásmo asi do 9000 a poté velký zátah končící až za 13 000 ot. Vzhledem k tomu, že přívěra se otevírá při 7250 ot. tak si to vysvětluji tak, že nad 6000 již nestačí časování zavřené přívěry a pod 9000 zase otevřená má časování moc velké.
Přívěru jsem seřídil dole dle návodu na 0,7 mm od pístu a nahoře jsem ji slícoval s vybroušeným výfukovým kanálem. Výfukový kanál je tak otevřený na výšku 16 mm od spodní úvrati při zavřené a 24 mm při otevřené přívěře. Zdvih pístu je 50,6 mm.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak vyzkoušeno. Částečné zatížení super, dá se jet i těsně nad zavřeným šoupátkem a běh v pořádku. Tarok už jen někdy a to těsně před dosednutím šoupátka, ještě trochu ochudit šroubkem. Nahoře motor ztratil "jiskru" a po
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 23.09.2016 |
Uskutečněno:
| 22.09.2016 |
-
Tak trysky vyměněny, volnoběžná 61, hlavní 130. Zjistil jsem, že šoupátko karburátoru neotevíralo úplně, tak asi o 0,5 mm ( ) obroušen doraz, v rámci vůlí jsem posunul jazýčky ventilu do délky a opět obrousil a vyleštil
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 23.09.2016 |
Uskutečněno:
| 16.09.2016 |
-
Trysky jsem ještě nevyměnil, stále čekám na tu 61, tak tu hlavní až najednou s ní. Ale měnil jsem těsnící kroužek na výfuku za viton (snad tam už vydrží) a při tý příležitosti jsem znovu dokonale slícoval a vyleštil výfu
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 23.09.2016 |
Uskutečněno:
| 12.09.2016 |