renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Mito 125 EVO (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mito7
Vloženo 23.3.2016
Aktualizováno 30.9.2021
Zobrazeno 6 842x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 23.09.2016, Uskutečněno: 28.12.2015, Zhlédnuto: 15x


Ještě doplním: motor se chová "rozumně" tak do 6000 ot. , potom je hluché pásmo asi do 9000 a poté velký zátah končící až za 13 000 ot. Vzhledem k tomu, že přívěra se otevírá při 7250 ot. tak si to vysvětluji tak, že nad 6000 již nestačí časování zavřené přívěry a pod 9000 zase otevřená má časování moc velké.
Přívěru jsem seřídil dole dle návodu na 0,7 mm od pístu a nahoře jsem ji slícoval s vybroušeným výfukovým kanálem. Výfukový kanál je tak otevřený na výšku 16 mm od spodní úvrati při zavřené a 24 mm při otevřené přívěře. Zdvih pístu je 50,6 mm.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • ladění

    Tak vyzkoušeno. Částečné zatížení super, dá se jet i těsně nad zavřeným šoupátkem a běh v pořádku. Tarok už jen někdy a to těsně před dosednutím šoupátka, ještě trochu ochudit šroubkem. Nahoře motor ztratil "jiskru" a po

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 22.09.2016
  • ladění

    Tak trysky vyměněny, volnoběžná 61, hlavní 130. Zjistil jsem, že šoupátko karburátoru neotevíralo úplně, tak asi o 0,5 mm ( ) obroušen doraz, v rámci vůlí jsem posunul jazýčky ventilu do délky a opět obrousil a vyleštil

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 16.09.2016
  • ladění

    Trysky jsem ještě nevyměnil, stále čekám na tu 61, tak tu hlavní až najednou s ní. Ale měnil jsem těsnící kroužek na výfuku za viton (snad tam už vydrží) a při tý příležitosti jsem znovu dokonale slícoval a vyleštil výfu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 12.09.2016


TOPlist