Motor takhle táhne až do 13 000 ot. a až poté tah poleví, když všude popisujou max. výkon při 10 - 11 000 ot. Pravda je, že jsem vše slícoval, vyhladil a namontoval odškrcený giannelli svod, ale koncovku jsem použil originální, zrepasovanou do původního stavu ale doplněnou tlumící vatou ve druhé absorpční komoře - nechtěl jsem, aby motorka "řvala". Taky jsem už doplnil tlumící plech do airboxu (vyměněný, vybroušený "paroháč"), a je to o dost lepší - bez znatelného vlivu na výkon. Ještě mohu vyzkoušet jak se motor chová s giannelli karbonovou koncovkou - ta je pouze průchozí děrovaná trubka s vatou. Koncový převod mám teď 13/39 - což je 3x.Původně na motorce byl 14/38 - originál dle návodu - škrcená verze ze SRN a přede mnou někdo dal rozetu 39. Já jsem teď dal 13 zubů kolečko.
Vlastník | mito7 | |
---|---|---|
Vloženo | 23.3.2016 | |
Aktualizováno | 30.9.2021 | |
Zobrazeno | 6 842x |