renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 600S (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník PetrER
Vloženo 21.3.2016
Aktualizováno 21.2.2023
Zobrazeno 1 204x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Klasická, šedivá, od Hondy. Pro někoho "přežraný labrador" pro někoho sportovní brus. Vyberte si. Ja zjistil, že pro naše silnice mi 600 nijak neomezuje a litr je na moje jěždění zbytečnej.

Více fotografii

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 Fazer: Na cestování příliš točivá, ošklivá palubka, chtěl jsem zkusit jinou značku. Jinak pěkná velmi.

První dojmy - Někdo by řekl, že se točím pořád kolem jednoho a toho samýho. Po 20 000km na ER a XJ kupovat CBF a jěště k tomu zas "jen" 600. Možná má pravdu, ale mně CBFko dalo navíc přesně to co XJ už nemělo a přitom to dobré z XJ zůstalo. Sportovnější podvozek pro větší požitek z jízdy a cca 20koní pro jistější předjíždění. Pohodlí, spolehlivost a krása zůstává :-). A jelikož jsem konzerva padla volba na starší karburátorovou verzi (nemám čas na opravování). Ikdyž jak jsem zjistil i novější 2008<, pokud se v nich nikdo nevrtal jsou 100% bezproblémové.

Motorku bych doporučil pro - Ty co jsou srdcem silničáři ale na ostrou silnici si netroufnou nebo vědí, že ji nevyužijí. Ty co nechtějí oslňovat jedinečností, ale chtějí funkční vyladěnou motku. Brzda provozu rozhodně nebudete.

Doplňky na motorce - Zrcátka Vicma, central, padáky ze silonu, 12V, nosiče Givi.

Recenze

Po Kawě a Yamaze jsem chtěl zkusit tu vychvalovanou Hondu. Jel jsem si pro ní s tátou 250Km a vyplatilo se. Moje první ne "Made in Japan" moto a jěště navíc v Itálii nejen vyrobená ale i provozovaná. Italie je znát. Trošku vyšusovaná od Slunce, z červenýho chcípáku růžovej chcípák, svody jsem musel dlouho leštit.. V garáži asi moc nepobyla. Ale ani moc nejezdila. Měla 7let starý gumy. Žádná doložená historie. No na funkci to nemá zatím vliv naštěstí. Už na ní mám 15000Km a žádný problém se nevyskytl (stejně jak u předešlých značek). Dokoupil jsem centrál, delší zrcátka (origo do 2007 hraničí s bezpečností) zásuvka apod a začal jezdit.
Podvozek je nebe a dudy oproti XJčku. S CBFkem se dá jezdit úplně jinak. XJ měla těžiště dost vysoko, což bylo třeba znát v zatáčkách s plnou nádrží. CBF je sice taky těžký ale těžiště je níž a asi i hodně vepředu. Sedačku mám nanejníž. Nohy i při 190cm poskládám. Zvuk Hondího agregátku je jedinečnej a po nastartování upozorňuje na svůj původ.
Pár postřehů a nedůležitých detailů:
Přepínač výstražného trojůhelníků má Honda na pravo a šoupací. U XJ byl v levo a mačkací. Bod pro Yamahu. Vzducháč zas není pod nádrží ale z boku, jak u ER. Lépe přístupný. Spinacka u XJ taky fungovala trochu lip, do Hondy se obcas klicku moc nechce. Brzdy mělo XJ lepší, (aniž by lepší potřebovalo). Spotreba pri cestovani kolem 4,5-5l.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist