Řidičák na motorku jsem si sice udělal až relativně pozdě, zato po plném prozření a uvědomění si, že dvě je v případě motorových vozidel víze než čtyři. A tohle je přesně kategorie, kvůli které jsem si řidičák na motorku dělal.
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Přestože už poměrně dlouho vlastním 300 koňový automobil, gésixero je úplně někde jinde. V okamžiku kdy poprvé ručička otáčkoměru na dvojku (skoro) na plný plyn překonala 7000 otáček, z (neoriginálního) výfuku se ozval intoxikující řev a mašina mě katapultovala vpřed s razancí malého jaderného výbuchu, naprosto si mě získala a zamiloval jsem se jako dosud nikdy v životě. Nepřestává mě fascinovat podvozek, který je zároveň tvrdý, ale neodskakuje a ostřejší nerovnosti umí přežehlit bez rozhození. Kvůli širším gumám vyžaduje gésixero v zatáčkách větší náklon než géeso 500, což byl můj cvičný stroj, ale díky své ovladatelnosti se tam skládá jaksi přirozeně a vlastně hned při druhé jízdě jsem byl schopen projet jakoukoliv zatáčku podstatně rychleji než s géesem, které jsem se snažil využit až do jeho limitů.
Recenze
Na recenzi je ještě brzo. Mašinu jsem si vybral proto, že mám rád pořádné zrychlení, agiltu a pěkně vykrojené zatáčky pod plynem, které vám dovolí se dotknout vlastních limitl a zároveň ocením nezáudné jízdní vlastnosti. Zkrátka jsem hledal takový Gripen mezi motorkami. A přesně tím pro mě GSX-R 750 je.
Pěknej mazel, ty barvy jsou top doufám, že se někdy potkáme na srazu.
Pěkná ať ti dělá radost