PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mordul1
Vloženo 9.2.2016
Aktualizováno 8.4.2019
Zobrazeno 4 412x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


moc pohodlná, silná, rychlá, zábavná a univerzální

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 1000V Varadero: prý je nudná a taky stojí víc peněz :-D

První dojmy - první dojem nebyl úplně nejlepší, přece jenom skok z choppera na enduro je diametrální rozdíl, hrozně padala do zatáček a ve vzpřímené poloze na mě dost foukalo (mám 187cm), i když proti Shadowce to bylo zanedbatelné :-D stejně jsem měl v plánu koupit deflektor, při cestě domů se projevila závada na dobíjení, okamžitě šly pryč hnědé konektory a na chvilku byl pokoj, jinak je to super motorka :-)

Motorku bych doporučil pro - motorka je pro každého, kdo se chce bavit a užívat si pohodlí při cestování

Doplňky na motorce - koupil jsem ji s padákama, a topcasem, padáky jsou nutnost, pač když mi motorka vypadla z ruky, zachránilo mi to plasty, dokoupil jsem textilní brašny, jelikož na kufry nebylo, deflektor mám od firmy Loster, prý to vyrábí Poláci, ale zpracování fakt super

Recenze

motorku jsem koupil, protože jsem chtěl změnu a Shadowka už pro mě byla slabá a taky se mi velká endura vždycky hodně líbila. Na bavoráka jsem neměl prachy a Varadero je prý nudné
Na Capošovi mám najeto cca 3tis. Původní majitel ji trochu zanedbával, možná však nevědomky. Asi měl na prd servisáka. Koupil jsem ji s najetýma 35.tis. a byly v háji ložiska v řízení, ložiska v kolech, pokřivený zadní kotouč a šišaté přední kolo, měnil jsem i regulátor. Celkově motorka nebyla v nic moc stavu, ale na to jsem přišel až časem.
Jinak motorka je super, motor je svižný z dostatkem výkonu i při plném zatížení. Na místě trochu těžká, ale je to kus mašiny pro pořádné chlapy jak se ale malinko rozjede, je jak pírko a moc hezky se ovládá. Trochu větší zdvih by neškodil, ale pokud člověk jezdí silnice a občas nějakou horší cestu, je to dostatečné. Posaz je fantasticky pohodlný a pro spolujezdce taky. Možná bych bral stupačky trochu víc vepředu, ale možná je to jen rozmazlenost z choppera
Úložný prostor pod zadním sedadlem není extra velký, ale základní nářadí, vesta a lékárnička se vejdou v pohodě. Spotřebu mám celkem vysokou. Něco přes 7 litrů, ale budu doufat, že se to změní po přehrání map.
No a co se poruch týká...no, ta elektrika to je fakt dílo!!!
V první řadě musí pryč hnědé konektory. Jeden od regulátoru pod sedadlem a druhý mezi válci. Přístup na prd, ale je to nutnost. Další věc co je určitě potřeba vyměnit je regulátor. Doporučuju VAPE z Kromclu. Cena necelé 3tis. a je na něj spolehnutí, zatím snad mě nezklame!!! Dobíjí 14,4V i se světlama, prostě super. Teď musím vyměnit jednu ze čtyř cívek. Nějak se jí nechce makat. Cena do 1.000,- Kč.
Všude píšou o výměně palivových rychlospojek. U mě byla tlaková už v kovu a druhou jsem měnil já preventivně. Dal jsem tam rychlospojku pro BMW. Funguje dobře a stoji něco přes tři stovky. Pokud koupíte motorku s kovovýma spojkama, je dobré alespoň zkontrolovat O kroužky, lehce se při sundávání a nandávání poškodí.
Ten zadní kotouč jsem objednal u motokotouce.cz cena 2.900,- K tomu jsem koupil desky Brembo, ale pokupě jsem to bohužel ještě nestihl vyzkoušet.

Motorka primárně učená na cestování a nějaká ta šotolinka, nebo lehčí terén ji určitě nezaskočí. Mám naježděny jen kratší trasy, nějaký delší výlet nás teprve čeká a už se moc těším!!!

Tak mám na motorce naježděno 10tis. Jezdí se na ní fakt famózně. Vyměnil jsem kolečko v motoru z 17ti na 16 zubů. Fantastický krouťák a rychlost pořád 170km/h. Jeden víkend 1800 km z toho 900 za jeden den. Úplná pohoda s tím sedadlem. Nově jsem obul Heidanau K76, super gumy za skvělou cenu. Parádně drží a neubívají. Dobíjení funguje skvěle a po přehrání map jsem se dostal na cca 6,5 litru. Prostě paráda, motorka mi dělá obrovskou radost. Na jaře dám nové přední pružiny. Chci vyzkoušet Wirth, cena cca 2700,- Už aby zase bylo jaro, i když na téhle motorce se dá jet i když je venku nula

Tak mám chvilku čas napsat pár řádků o mojí super motorce. Na motorce už mám najeto cca 20 tis. a mám ji rád víc a víc. Je prostě úžasná. Vlastní blbostí jsem musel z motorky sundat Heidenau K 76. Moc jsem nekontroloval tlak v pneu a podařilo se mi ji při jízdě ve dvou v zatáčkách odlepit od ráfku. Od té doby se divně sjížděla. Ale jinak výborná guma na Kapoucha. Výborná na cestu i na šotolinku. Teď jsem obul K60 Scout a mám na ní cca 300 km. Na to že je to takový drapák, tak na asfaltu to není znát. Je moc příjemná a krásně drží. V jedné zatáčce na štěrku mě pěkně podržela, takže jsem sebou nejebl o asfalt. Před sezonou jsem dal novou řetězovku od CZ, pořídil tankvak Shad SL23B a před měsícem koupil úžasný nerezový držák na telefon od http://moto-drzak-mobilu.kvalitne.cz/. Motorka šlape jak hodiny. Teď mám objednané kotouče a desky od motokotouce.cz
Já nechci zimu a sníh!!! Chci na výlet na Balkán!!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
raid
raid napsal 11.11.18 v 17:29 10b.

ještě body, samozřejmě

raid
raid napsal 11.11.18 v 17:28

Ať slouží. Caponord vždy byl a stále je dost nedoceněný. Prožil jsem toho s ním opravdu hodně a pořád na něm rád jezdím. Varadero i GS mají taky svoje mouchy

Petr_TA
Petr_TA napsal 11.11.18 v 14:09 10b.

Kápo je super motka
Taky jsem jí měl v merku ale dopadlo to jinak ...
Balkán je super ... určitě doporučuji

Simon4ever
Simon4ever napsal 29.11.16 v 22:01 10b.

Zdar jak svina, skvělá motorka takže snad se někdy potkáme jinak 10b

Toman87
Toman87 napsal 10.11.16 v 07:48 10b.

pěknej, taky jsem o něm uvažoval..

Více komentářů



TOPlist