Lehké šestikilo s výkonem tak akorát.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Startování na klíček místo skákání na startpáce, zvuk čtyřtaktního čtyřválce... Jaká změna po dvoutaktech.
Doplňky na motorce - Doplněn malý štítek proti větru, v plánu je nějaké zavazadlo a přídavné dálkové světlo.
Recenze
Koupě byla dost na rychlo, v neděli nalezen inzerát, v pondělí odpoledne už jela na vozíku domů. První svezení dost nejisté, jen tak piánko, v uličkách Staré Boleslavi. Ukecali jsme slevu na horší zadní gumu a na převod. Ale jinak motorka běžela pěkně, brzdila a minulý majitel ji měl 15 let a staral se o ni vzorně (ještě mám faktury ze servisu).
Pneumatiky jsem nakonec vyměnil obě, trošku jsem ji ještě vypucoval a to je vlastně všechno. Trošku hůř startuje po delším stání, to je nemoc XJ do r.1995. Ale jinak chytá na drc, i když je to jednokotouč brzdí pěkně, zadní není těžké dostat do smyku. Čtyřválec je asi to nejlepší co může začátečník chtít, při rychlejším ubrání plynu brzdí motorem jako auto, dá se pohodově jezdit kolem 2000 - 3000 otáček aniž bych motor trápil, pokud má člověk náladu otočí heftem a otáčkoměr vystřelí nahoru. Převody jsou celkově kratší, maximálka je kolem 170, ono taky na naháči docela fouká, tak proč rychleji.
Má ráda kvalitnější silnice, ale i do terénu se nechá přemluvit.
Maximální porce kilometrů je zatím cca 400 za den a docela to šlo.
Od koupě 18.5.2015 do konce roku 2015 najeto asi 4500 km. Spokojenost.
Už aby bylo jaro...
Rok se s rokem sešel a 21.8.2017 jsem XJ prodal. Doufám, že novému majiteli bude dělat radost jako mě...
Krásná klasika
Vypadá dost dobře na ty roky, pěkná.