renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XRV 750 Africa Twin (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník pedavid
Vloženo 6.12.2015
Aktualizováno 6.12.2015
Zobrazeno 1 223x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po pár letech odmlky a 1000 km na bráchově CBR 600F, jsem si konečně koupil motorku.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 600V Transalp: objevila se Afrika za dobrý peníze
Honda XL 650V Transalp: objevila se Afrika za dobrý peníze

První dojmy - Po čtyřválci jsem byl dost rozpačitý, je to prostě úplně jiná charakteristika motoru. Ale postupně jsme si na sebe zvykali. No a s mýma 175 cm to byla taky docela prdel, hlavně na křižovatkách. Ve dvou už to bylo lepší.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná rozhodně pro vyšší postavy. Pro lidi, kteří se rádi kouknou i do terénu a využijí tam její potenciál.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, zásuvka 12V, turistické plexi.

Recenze

Tenhle stroj jsem původně neměl ani v hledáčku, ale nakonec se jedna objevila za dobrou cenu, tak jsem ji vzal.
Chtěl jsem něco klidnějšího než bylo CBR 600, Optimální rychlost je tak 110-130 km/h. Jízda je úplně něco jinýho, moc se mi líbil výhled hlavně na křižovatkách. Je prostě vysoká a autům koukáte na střechu. Motor proti čtyřválci taky úplně jiný kafe. Jede tak odspodu a nahoře trochu umírá. Prostě se musí víc řadit. Týhle motorce nejvíc vyhovují dvojkový, trojkový silnice, jezedácký cesty a samozřejmě terén.Taky musíte dávat pozor, jak podřazujete, hlavně na mokru. Ani si nechci představit, co dělá jednoválec v podobný kubatuře :)
Brzdy jsou na tuhle motorku asi adekvátní, jen se dost potápí tlumiče. Podvozek je na naše rozbitý silnice v pohodě. Batůžek si moc nestěžoval, i když po pár hodinách byla pauza nutná.
Jezdí tak mezi 6-7 l/100km. Servis je v pohodě, člověk si udělá hromadu věcí sám.
Hned jak jsem ji koupil, musel jsem vyměnit regulátor dobíjení a ložiska v předním i zadním kole, potom náhon tachometru. Benzínový čerpadlo je originál. Je lepší mít to přepnutý pořád na rezervu a hlídat kilometry, přece jenom nejde nasucho a tolik nejiskří.
No jestli se dá na týhle motorce dobře cestovat, o tom se nemusíme vůbec bavit :)
Cestopisů ke čtení je tady dost.

Postupem času jsem zjistil, že jezdím terén jen minimálně a chtěl bych se vrátit na nějakou silniční cestovní motorku. Takže jsem Afriku prodal. Nový majitel je s ní spokojený, tak snad mu bude sloužit stejně dobře jako mě. Měl jsem ji 4,5 roku, nikdy mě nikde nenechala.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
3neczak
3neczak napsal 08.12.15 v 06:48 10b.

Co dodat? Snad jen 10 bodů.

Milan1963
Milan1963 napsal 07.12.15 v 13:36

wsbk
wsbk napsal 06.12.15 v 21:03 10b.

HonzaCR250R
HonzaCR250R napsal 06.12.15 v 16:15 10b.

Pěkná a ideální typ motorky pro naše silnice...

Více komentářů



TOPlist