Parametry S4 předčí i leckterý supersport, krouťák 92 nm a výkon přes 100 koní vás vystřelí do motorkářské extáze a poskytne opravdu intenzivní požitek z jízdy. Přesně to, co jsem chtěla.
Motorka koupena od mirek65 (Liberec VI - Rochlice) - Klasika, jako bohuzel vetsina prodejcu v Cechach. Motorka UDAJNE v TOP stavu. TOP stav znamenalo opravu za 14tis - baterie, alternator, regulator a nejake drobnosti...ani ted neni startovani uplne bezproblemove, takze ocekavam dalsi nutne investice.
Výška jezdce: 174 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono 1000R: v Praze její potenciál nevyužiju, vysoká cena, žádná , která by se mi líbila
První dojmy - Vášeň , krev v žilách, požitek z jízdy, pocit že žiju , že prožívám ... tyhle motorky jsou hlavně o pocitech . Žádné monotónní skučení vysavače, ale hluboké zavrčení nasraného dvouválu pokaždé když vezmete za plyn , nebo podřadíte...
Motorku bych doporučil pro - Pro srdcaře, vyježděné motorkáře... a pro lidi co prostě milují adrenalin ale jezdí s mozkem.
Doplňky na motorce - zrcatka, krytka spojky, dorazi jeste pruzinky, srouby a cepicky, do budoucna zavazicka, packy a jine picovinky :D
6.5.2016 - takze vymena pruzinek , cepicek, sroubku a tez jsem dokoupila kryt spojky, jina zrcatka
spojka před a po:
Recenze
Bude hodně těžké napsat nějaká negativa. Když to vezmu kolem a kolem , napadá mě snad jen menší agilnost S4ky. Srovnávám ale s poměrně malou motorkou - M900. A to jí ani nelze vyčítat, jelikož jsem chtěla větší motorku, vzhledem ke své výšce. U tohoto modelu je největší finanční náročnost motoru, protože je to 4ventil a při servisu se musí sundavat i hlavy motoru při výměně půlkroužků.
Motor je citlivý na vahadla, výrobce doporučuje olej s vysokou viskozitou , aby se zabránilo odlupování tvrdochromové vrsty z vahadel.
Motor pochází z legendárního supersportu 916ky Biposta a podvozek ze sportovně cestovní ST4ky. Zadní tlumiče Sachs, přední teleskopická vidlice Showa dodává prvotřídní odezvu pro řidiče. Spousta karbonu už v základu - karbonové kryty rozvodového řemene, blatníky apod.
Motor vypadá tak trochu jako rozcuhaný techno z cyberpunkovýho prostředí budoucnosti. A možná Vás požitek z jízdy na tomto jedinečném stroji opravdu posune tak trochu do jiné dimenze.
S4ka nabídne neskutečný zátah a je silná v celém svém spektru otáček. Tam, kde M900 skomírala, má S4 ještě mnoho sil na rozdávání, není problém ji rozhulákat na 230 km/h. Je o něco klidnější v nižsích otačkách, než dvouventilová 900ka. Umístění stupaček a sedla je vymyšlen lépe a díky tomu se sedí mnohem pohodlněji.
Přestože nemáme moc naježděno, mohu už nyní říct, že S4ka je přesně to, co jsem hledala. Snoubení síly , požitku z jízdy, dokonalého podvozku, přesného "krájení" zatáček, designu , který mi učaroval a italského charizmatu.
Čekají nás ještě nějaké dodělávky, objednaná je krytka přítlačáku, pouze poloviční - černá, budu měnit zrcátka, gripy a páčky přijdou také jiné - červené. Sundala jsem větrný štítek, líbí se mi víc bez něj.
Tahle kráska u mě rozhodně nějakou dobu pobude .
Moc pěkný. Ať slouží.
Masina na hovno, ale majitelka za 10
Super
peklostroj
Ano ano důchodců. Jinak na 71 vypadaš dobře a i ten peklostroj Tak at to jezdí