PROFIL MOTORKY

Jawa 250/353 Kývačka (1954)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník .MALI.
Vloženo 19.9.2015
Aktualizováno 19.9.2015
Zobrazeno 2 143x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.2

Popis motorky


Další kývačka, tentokrát první model.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - 1. řádek 2. řádek 3. řádek

Recenze

Půlbubnovou kývačku jsem vždycky chtěl, tak jsem si jí konečně sehnal. Zatím je to teda největší šrot jakej jsem kdy domů přivezl a dal jsem za ní poměrně dost peněz. Chvíli jsem sice zvažoval, že jí rozeberu a těch pár použitelných dílů prodám, ale nakonec jsem se rozhodl, že si jí nechám. Jedná se o rok 1954 - podle čísla motoru, protože štítek chybí. Co se týká stavu, tak oba blatníky jsou KO, maska z novějšího typu, kastlíky KO, podsedlovej plech, taky nic moc, motor zatuhlej, rám měněnej a prasecky vařenej kolem krku. Kola mají některý dráty urezlý. Přední světlo taky z novějšího modelu i když parabola vypadá původní. Aspoň je tam původní černej tacho na kterym je skoro 90000km. Jinak mám k motorce krásnej, původní, vázanej manuál, který schovávám asi 6 let. K motorce jsem dostal i původní dvě hodně starý fotky, takže vim, že promáčklá nádrž je stále původní a maska světla byla měněná. Motorka byla údajně skladovaná v nějaký stodole s propadlou střechou a zaházená kartonama, který samo nasákly vodu:( Z dílů už jsem sehnal masku, rám s okem na sajdu, pěknou krytku zadního světla s použitelnym sklíčkem, v jednání jsou blatníky no a ten zbytek se už snad nějak splaší. Cílem je jí dokompletovat, rozebrat, složit, spasovat a zrenovovat, ale na to si ještě asi chvíli počká, protože jsem konečně začal skládat péráka a rád bych zrenovoval 485ku, na kterou už jsem taky sehnal všechny potřebný díly.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
SojkinXR6R
SojkinXR6R napsal 22.09.15 v 12:43 10b.

Já dávám 10b. za odvahu
Na chuť veteránům sem přišel teprv nedávno, ale za to sem vždy sehnal v původním a krásným stavu. Držim pěsti v průběhu renovace, tady na tý to bude kurva potřeba :)
Klobouk dolů :)

.MALI.
.MALI. napsal 21.09.15 v 19:09

Víš jak - půlbubnů je v inzerci čím dál míň a když, tak za trochu jiný ceny, který se mi opravdu nechce dávat a hlavně to pořád jde nahoru (nějakej čas už to sleduju). Takhle mě to vyjde zhruba na polovinu toho co se pohybují v inzercích. Taky mi to ze začátku přišlo marný, ale teď už ne. Chce to jen hledat díly za rozumný ceny. Rám už mám, motor tam je, vidle snad půjdou použít, středy kol taky, zadní tlumiče taky, budík je origo černej, kastlíky nejsou problém sehnat, sedlo mám krásný původní z jiný kývačky, jedny čupr podsedlový plechy a zadní světlo mám už dokonce navíc. Pokud klapnou ty blatníky, tak jí budu mít co nevidět komplet. Zatim jí jen poskládám a spasuju. Prioritu má pérák a 485. Nespěchám na to a až jí za pár let ztrenovuju, tak ty ceny budou zase jinde a budu vědět, že jsem udělal dobře, když jsem do toho šel. Kdo mě zná, tak ví, že to dotáhnu. Jen si nesmim pořád kupovat další motorky, protože pak nevim na čem dělat dřív:)

chlup2
chlup2 napsal 21.09.15 v 09:14 4b.

No chlape, tě obdivuju, za tohle bych dal peníze jedině pokud by to mělo doklady. Jak sám píšeš, většina je KO a je i měněnej a zmršenej rám ? Takže spíš tě nechápu, ale držím ti palec abys z toho nakonec něco poskládal Každej holt máme jiný měřítka.

.MALI.
.MALI. napsal 20.09.15 v 19:59

V jednání mám jenom blatníky a tuhle dám dohromady. Je možný, že tam bylo za ty léta něco vyměněný, ale jinak je to určitě půlbuben. Ale pokud myslíš ty podsedlový plechy, tak tam jsou díry na uchycení u stupaček, takže půlbuben. Jedny moc pěkný v původní barvě jsem ještě sehnal, takže budou určo jedny navíc.

Dolin
Dolin napsal 20.09.15 v 19:50 10b.

Ty brďo krása. Pokud máš ještě jednu v jednání tak bych tohle snad jen pasivoval a nechal tak :D. Jinak mám dojem že to byla dle podsedláků původně 353!
Gratulace.

Více komentářů



TOPlist