Venku začíná byt pěkně, a tak člověku chvilkama připaluje mozek a pak vymýšlá bejkárny.
Další a dost drahou bejkárnou bylo pořízení nového, jiného zadního kola. Přecijenom moje nohy nejsů tak dlůhé, jak bych si představoval a motorka je vysoká koza.. hrozné.. Možností jak ju snížit bylo víc. Prvně se povrtat v přepákování a samotných poměřech zadního tlumiče. Problém nicméně nastal v momentě, kdy sem zjistil, že je přepákování řešeno jinak, než u zbývající části celé světové populace. Takže to pro začátek padlo. Přitom už sem to měl pro normální motorku v hlavě, jenom to prdnout do solidu a protáhnout laserem, no nedá sa nic dělat.
Další možností bylo pořízení zadního kola ze sportarda - má širší ráfek a oprotivá gumě 140 150 se na něj montují 170 a 180.. což ve výsledku s daným profilem gumy sníží motorku o nějaké drobné.. guma je širší, ale nižší..
z enduro motorky, kterou na enduro trasy beztak není možné vzít se stane cestovní strojek.
Ve výsledku to bude vypadat zhruba takto
Tak uvidíme, zase je na pořadu dne hledání špecielní tlusté duše a dalších bejkáren.
V závěru bych si dovolil pochválit obchodního manažéra p. Krafta s povolením pro zapsání do TP tohoto kolečka.
Vlastník | hrnous | |
---|---|---|
Vloženo | 13.9.2015 | |
Aktualizováno | 29.3.2018 | |
Zobrazeno | 7 023x |
Tak já budu mít taky :) Velké přední široké zadní..
toto mam taky se 170 gumickou.
Komplet celé náhradní kolo.. abych měl dvě přehazovací kus za kus enduro/touring :)
A kolo máš celé nové?Nebo jen ráfek?
Průměr kola je menší o 2.6cm
Nápad dobrý, ale anglicky neumím, takže o kolik se motorka sníží ?