renocar_duben



PROFIL MOTORKY

MV Agusta F4 750 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Beast1186
Vloženo 16.7.2015
Aktualizováno 17.8.2015
Zobrazeno 2 360x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Splněný sen. Od jejího představení ji sleduji, a teď je doma.

Více fotografii

Výška jezdce: 1 cm

První dojmy - První dojmy. Příjemný motocykl.

Recenze

Koupí italského superbiku jsem si splnil dlouholetý sen a tak před první jízdou jsem měl velká očekávání, aniž jsem věděl co mě skutečně čeká. I když pravda je, že jsem se svezl při koupi, ale to jsem prováděl především zkoušku funkčnosti stroje a tak pocity šli částečně stranou.
A teď už k první skutečné projížďce.
Motocykl, který vznikl vlastně v minulém století, by měl býti už překonán. Částečně to pravda je, ale ne tak docela! Už jen vytlačení z garáže je radost, protože ať se podívám na MV z jakéhokoliv úhlu, tak je krásná. Pohled na ni člověka uklidňuje, ale také zároveň vzbouří. Soukám se do staré kombinézy a usedám v přísně závodní pozici do sedla italské krásky. Startuji a prohřívám ušlechtilý čtyřválec na kterém částečně zapracovali i inženýři z Maranella. Řadím první rychlostní stupeň a pobízím koně. Rozjezd je plynulý, i když velmi líný, ale to je v pořádku, je to superbike ze závodní DNA. Do 6000 rpm se nic moc neděje. Řadím 2, 3, 4 a vrhám se do první zatáčky. Motorka krásně a přesně padá, ale pozor, rozhazují mě studené pneumatiky, to nic. Holt tlačím na pilu moc brzy. Po dalším kilometru je už vše o.k. Držím motor v režimu 7000 – 12000 rpm a to je skutečně lahoda. Jak zátah, tak zvuk je návykový a nechci přestat. Rychle si zvykám a tlačím na to. Co mě úplně dostává, tak to je sametová a naprosto přesná a skvěle odstupňovaná převodovka. Opravdu je radost neustále řadit. Dalším výborným prvkem jsou brzdy. Na tehdejší dobu něco nevídaného. Jasně, dnešní motorky brzdí i lépe, ale ne zase o tolik. A tak jedu a užívám si radosti z motocyklu a zjevuji se Hořicích, je sice neděle, ale provoz je veliký. Dávám opatrně dvě kola, ale i tak brzo přivádím pneu na limit. Jsem nadšený a v závodním tempu se vracím domů, a vím, že ji docela dávám zabrat. Překvapuje mě jak se chová i na horších silnicích. Podvozek žehlí nerovnosti o mnoho lépe než GSXR1000, a je velmi přesný včetně řízení. A ten zvuk! A to řazení! A ty brzdy ……….Prvních 130 km mám za sebou a jsem nadšen.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DeanNESTLE
DeanNESTLE napsal 07.12.23 v 08:07 10b.

Nádhera, absolutně nadčasový design ta motorka snad nikdy nezestárne

JA-NE
JA-NE napsal 03.08.22 v 15:54 10b.

nadhera

Kaabo
Kaabo napsal 05.11.21 v 08:54 10b.

Tahle kráska nikdy nezestárne

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 24.09.18 v 15:28 10b.

Tahle kráska nikdy neztratí svoje kouzlo. Je prostě nádherná.
Skutečné mistrovské dílo.

Hery22
Hery22 napsal 18.08.15 v 09:11 10b.

Opravdu krásná motorka, pro mě jedna z nejhezčích superbiků vůbec

Více komentářů



TOPlist