MV Agusta F4 750 S 1+1 EVO3, klasicky červenostříbrná, jak má MV Agusta být... filtr BMC, RG3 Arrows, chip MV Corse...
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Tvrdá, nepohodlná, "přísná", hodně točivý motor, spodek trochu mrtvej - důsledek otevřeného laufu... Výborná stabilita, drží stopu jako po kolejích... Brzdy s trochu slabším nástupem - jiné desky vyřeší...
Recenze
Tvrdá, přísná, nepohodlná, drahá na údržbu, krátký servisní intervaly, dole moc nejede a neměl bych zapomenout na skvěle umístěnou baterku... plus zrcátka, ať je nastavíš, jak chceš, stejně nic neuvidíš... prostě italská silnice... :D jsem pevně rozhodnut si ji nechat navždy...
Otevřený Arrow ( dodávaný přímo továrnou, ale bez homologace ), Eprom MV Corse, filtr BMC...
Verze EVO3, tzn. 101KW... Momentálně najeto cca 25tis km... Minulý rok měněn chladič, prdnul v nejpříhodnější moment, 20km od Janova, naštěstí E-bay Italy... Nikdo ho tam nebyl schopen opravit, takže jsem musel na netu koupit jiný... teď mám dva...
Carbon - náfuky do airboxu, kryt zapalování, kryt výfuku, kryt řetězu horní i dolní, venkovní boční kryty airboxu...
Rozeta zvětšena o jeden zub...
Nyní obuto v Dunlop Qualifier II.
Spotřebu jsem nikdy neřešil, řekl bych, že to vychází na cca 8-10l...
Olej 10W-60, zatím Agip nebo Motul, interval 6tis.
Navštívila se mnou Rakousko, Německo, Itálii, Slovinsko, Chorvatsko...
Moje dojmy - super podvozek, jen potřebuje trochu přísnější ruku, ale čím tvrději s ní zacházíš, tak tím víc chápeš smysl tý motorky... pomalou jízdu nesnáší a za chvíli ( opravdu za pár min ) jí bude nesnášet i pilot, páč jezdecká pozice je dost přísná a zápěstí pak hodně trpí...
Motor je točivější, dole žádná sláva, v tomhle připomíná šestku, nicméně výkonově je trochu výš ( 101KW, 285km/h ), pro mě dostačující...
Zvuk je naprostá bomba... :D neznám motorku, která by zněla podobně...
Původně jsem chtěl 998/998S, případně 748S/R, ale nějak se mi do cesty připletla červenostříbrná F4 a bylo rozhodnuto ( a taky přeci nemůžu mít stejnou motorku jako brácha )...
Na servis ( pokud se kupují origo díly z Varese) dost nákladná (plus dodací lhůty), nicméně dost věcí se dá sehnat na netu (ebay)...
Předek Showa, zadek Sachs, fungují skvěle...
Šestipístky Nissin, příští desky určitě s daleko větším nástupem, brzdy po Brembech na 996 trochu zklamání...
Suchá hmotnost 189kg, tady se projevuje rok výroby...
Moc pěkná
ta se ti povedla! Nádherná
Pecka
Nádhera,10b
Hustý jak tuhý beton
10b jasných