renocar_duben



PROFIL MOTORKY

MV Agusta F4 750 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pedrosso
Vloženo 18.2.2011
Aktualizováno 19.1.2013
Zobrazeno 7 274x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


MV Agusta F4 750 S 1+1 EVO3, klasicky červenostříbrná, jak má MV Agusta být... filtr BMC, RG3 Arrows, chip MV Corse...

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Tvrdá, nepohodlná, "přísná", hodně točivý motor, spodek trochu mrtvej - důsledek otevřeného laufu... Výborná stabilita, drží stopu jako po kolejích... Brzdy s trochu slabším nástupem - jiné desky vyřeší...

Recenze

Tvrdá, přísná, nepohodlná, drahá na údržbu, krátký servisní intervaly, dole moc nejede a neměl bych zapomenout na skvěle umístěnou baterku... plus zrcátka, ať je nastavíš, jak chceš, stejně nic neuvidíš... prostě italská silnice... :D jsem pevně rozhodnut si ji nechat navždy...
Otevřený Arrow ( dodávaný přímo továrnou, ale bez homologace ), Eprom MV Corse, filtr BMC...
Verze EVO3, tzn. 101KW... Momentálně najeto cca 25tis km... Minulý rok měněn chladič, prdnul v nejpříhodnější moment, 20km od Janova, naštěstí E-bay Italy... Nikdo ho tam nebyl schopen opravit, takže jsem musel na netu koupit jiný... teď mám dva...
Carbon - náfuky do airboxu, kryt zapalování, kryt výfuku, kryt řetězu horní i dolní, venkovní boční kryty airboxu...
Rozeta zvětšena o jeden zub...
Nyní obuto v Dunlop Qualifier II.
Spotřebu jsem nikdy neřešil, řekl bych, že to vychází na cca 8-10l...
Olej 10W-60, zatím Agip nebo Motul, interval 6tis.
Navštívila se mnou Rakousko, Německo, Itálii, Slovinsko, Chorvatsko...
Moje dojmy - super podvozek, jen potřebuje trochu přísnější ruku, ale čím tvrději s ní zacházíš, tak tím víc chápeš smysl tý motorky... pomalou jízdu nesnáší a za chvíli ( opravdu za pár min ) jí bude nesnášet i pilot, páč jezdecká pozice je dost přísná a zápěstí pak hodně trpí...
Motor je točivější, dole žádná sláva, v tomhle připomíná šestku, nicméně výkonově je trochu výš ( 101KW, 285km/h ), pro mě dostačující...
Zvuk je naprostá bomba... :D neznám motorku, která by zněla podobně...
Původně jsem chtěl 998/998S, případně 748S/R, ale nějak se mi do cesty připletla červenostříbrná F4 a bylo rozhodnuto ( a taky přeci nemůžu mít stejnou motorku jako brácha )...
Na servis ( pokud se kupují origo díly z Varese) dost nákladná (plus dodací lhůty), nicméně dost věcí se dá sehnat na netu (ebay)...
Předek Showa, zadek Sachs, fungují skvěle...
Šestipístky Nissin, příští desky určitě s daleko větším nástupem, brzdy po Brembech na 996 trochu zklamání...
Suchá hmotnost 189kg, tady se projevuje rok výroby...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BadRX
BadRX napsal 28.07.15 v 12:14 10b.

Moc pěkná

Pedro.Sa
Pedro.Sa napsal 25.06.13 v 18:59

ta se ti povedla! Nádherná

gs1150511sg
gs1150511sg napsal 10.01.13 v 13:04 10b.

Pecka

v-twin
v-twin napsal 15.03.12 v 09:53

Nádhera,10b

mag.
mag. napsal 13.03.12 v 13:46

Hustý jak tuhý beton
10b jasných

Více komentářů



TOPlist