Zajímavá motorka díky konstrukci svého motoru, 2 písty spojeny v jednu hlavu asi nikdo jiný nevyráběl, taky se to ale neujalo.
První dojmy - První dojmy byly před 30 roky a to si už nepamatuji, byla celá od slámy, v žebrování hlavy myší hnízdo. Jinak byla kompletní, tuším, že stála 0,5 l tuzemáku. Ale tak to kdysi bylo, takové motorky se kupovaly od známých a v hospodě.
Motorku bych doporučil pro - Nostalgie starých časů
Doplňky na motorce - Zrcátko, kufry tam asi dávat nebudu ...
Recenze
První rekonstrukce v roce 1985, trošku jsem se na tom vyučil, bylo to jiné než dnes, kdy se firmy předhánějí, kdo udělá chrom, zinek, lak. Tenkrát vše lakováno doma, tisíckrát broušeno pod vodou, linky taky doma na koleně. Pak mi až do loňska stála nevyužita, celkem poničená a tak nová renovace. Tentokrát do málo vídané barvy, přesně dle originálu.
STK už byla formalita, stále platná SPZ starého typu, pojistka placena celou dobu, nikdy to nebylo v depozitu.
Pokud sis to dělal sám tak klobouk dolů, moc pěkná motorečka. Spíše raritka než na pořádné svezení.
Pěknej kousek . Hezky sis ho vymazlil
Dávám jedenáct bodů ... nedávám , vezme to maximálně deset
Pěkné. Pěkné!
Ohledně dvoupístého jednoválce - dělalo to mnoho firem...
http://jawarmaniak.w...historie_vyroby.html
http://www.automobil...e-uz-bylo_38341.html
Opravdu moc krásná fešanda s unikátní historií. Ode mne velká gratulace a klobouk dolů.
Nááádhera