renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 400 Burgman (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Veennaa
Vloženo 17.5.2015
Aktualizováno 17.5.2015
Zobrazeno 5 588x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 7 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PaVer
PaVer napsal 01.01.18 v 22:03

40.000 km to je čas zbavit se Burgmana 400. Nastanou problémy s hlavou.

tomcruise77
tomcruise77 napsal 23.04.17 v 18:01 9b.

Psal jsem dlouhý komentář, ale spadlo to a už se mi to nechce znovu psát.
Ve skratce:
- řešíš pořád jenom variátor, tam asi ale chyba nebude
- na rozjezdy musíš řešít spojku a tažné pružinky na čelistech spojky
- poté hlavně dobrou a doporučuji originál kontrastní pružinu
- nejlepší je vše origo, žádná úprava tomu neprospěje z dlouhodobého hlediska
- můj Burgy se rozjížděl od 1800 otáček a nezakuckal se, na křížovatce měl bezva odpich, vyzkoušeno i se spolujezdem i do kopce, když jsem to osolil, spojka pustila otáčky výš.
- po městě jsem jel krokem v koloně doslova na bubláka
- válečky ovlivňují maximální rychlost a otáčky v určité rychlosti do 80km/h, potom už je variátor naplno zavřený a maximálka záleží od stavu řemene, disků variátoru a velikosti válečků. Pulley hranaté válečky zavřou variátor o maličko víc a maximálka je tak o 10km/h vyšší. Taktéž kvalitní kontrastní pružina si rozumí s origo válečky a nepustí řemen do prokluzu
Když řešíš rozjezd, dej nové obložení spojky (lepí se za 400,-), origo pružiny a novou kontrastní pružinu. Řemen změříš šířku a když je v normě, tak jej neřeš. Umí najet i 50 tis km. Jeho menší šířka ovlivní pouze maximálku.
Doufám, že jsem trochu poradil. Když tak koukni na můj profil a do skupiny Burgman

Roman460
Roman460 napsal 05.07.16 v 07:39 10b.

☺už ho mam taky v garáži

Majk1
Majk1 napsal 06.03.16 v 13:20 10b.

Díky za recenzi, taky mi jedna 2005ka čeká v garáži. Rozhodoval jsem se, jestli šetřit a koupit jen válečky Dr. Pulley, nebo rovnou celý variátor a díky Tvé recenzi pujdu rovnou do variátoru

miky.mp
miky.mp napsal 20.05.15 v 18:23 10b.

Super stroj,taky nám stojí v garáži.Jsme s ním také nadmíru spokojeni.Jezdíme na něm s manželkou a synem (jednotlivě), starší dcera měla dva Burgmánky,jak starší provedení tak 2005,taky byla nadšená a poměrně i stíhala na vyjížďkách.přeji ti mnoho šťastných kilometrů a hlavně návratů domů.

miky.mp
miky.mp napsal 20.05.15 v 18:19

Taky máme Buráčka 400. Manželka ho používá k dojíždění do práce,rychlé nákupy(vzadu opěrka a monokey givi,já na občasné přemístění se po městě,kluk na klasické vyjížďky a je to opravdu super vozítko se snadnou údržbou.Výměna oleje a filtru a vzducháče je sranda s kterou nemusíme do servisu.Měnil jsem si i celý bovden (originál) na zadní ruční brzdu,což znamená odstrojit všechny plasty,ale zase se člověk podívá na co se mu pod zadkem skrývá,což také není k zahození.Ano sice vibrace jsou,ale když vezmu že kamarádi jeli s Burgmany 400 až do Chorvatska k moři a z5,tak se to asi dá vydržet.Minulý týden nová zadní pneu Continental 130/70 r 13,taky super cena a pohodlí a bezpečná jízda především.Variátor jsem zatím jen kontroloval a čistil,řemen ok.Samo že každý má jiné nároky a a vkus,ale my jsme s ním taktéž spoky. Dva palce nahoru,si určitě zaslouží.

bullet125
bullet125 napsal 19.05.15 v 11:50

Nebyla ta drážka ve variátoru spíš od řemene?
Co tak čtu, kevlarový řemen většinou není moc dobrý nápad...



TOPlist