Tak nějak jsem si všiml že poslední záznam který jsem udělal byl při nájezdu cca 8 tisíc kilometrů a týkal se závady která skončila odtahem. Mno dobrá, tak přidáme další záznam. Shodou okolností má dnes Mka najeto cca 16 tisíc kilometrů a dostavila se další závada. Nebo spíš závadička, která ale potrápila na nějakou tu hodinu. Takže jsem si vyměnil svíčku, kabel, cívku, překontroloval a vyčistil karburátor a já nevím co vše jsem ještě prováděl abych nakonec přišel na to, že vynechávání pravého válce měl na svědomí přicpaný kohout na benzín. Bohužel při každém servisním zásahu stihl do něho natéct dostatek benzínu aby to vypadalo že závada byla odstraněna.
Tak copak to bude s touto pravidelností při nájezdu 24 tisíc kilometrů? Osobně bych hádal že se do té doby rozpadne přední vidlice, která má dnes už i na rusa zemědělskou vůli a chtě nechtě mě bude čekat repas.
Nicméně kde je ta údajná nespolehlivost těchto motocyklů co jsem slýchal od zlých jazyků?
Za těch 8 tisíc kilometrů od poslední závady se v podstatě do motorky pouze tankuje benzín a doplňuje olej. Mno a abych nelhal, tak pravidelně vyměňují popraskané dráty. Ale to už neberu jako závadu.
Přikládám i aktuální foto jak moto vyoadá dnes po nájezdu 16 tisíc kilometrů od renovace. A to se nebojím říct, že si to odjezdila cestami i necestami...
Vlastník | V_i_c_i | |
---|---|---|
Vloženo | 30.12.2011 | |
Aktualizováno | 12.7.2012 | |
Zobrazeno | 16 494x |
Chybí ti tam kulomet.
2 reakce
.... kdo má zbroják tak ví
Stále pěkná!