Po 1800 km a jednom a půl roce jsem podle nejlepšího vědomí a svědomí vyměnil olej a olejový filtr. Protože Mannol 10W-40 byl za neodolatelné prachy (čtyřlitrová plechovka utrpěla nevratnou deformaci při přepravě), tak šup tam s ním. A k tomu ještě litr Fanfara, což je to stejné v zeleném.
Jenže co teď s tím vyjetým, taky Mannol 10W-40, když mu vlastně nic není? Takže akce kulový blesk a šup s ním do GPZ500S.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Žluťoučký olejíček od šestinohého černého pejsánka, co má tlamičku plnou červených plamenů! Street and touring, no nekupte to, když čtyřlitovka byla za 440 Kč.
Po loňských a letošních úctyhodných 1700 km došlo na výměnu
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 12.05.2024 |
Uskutečněno:
| 12.05.2024 |
Tachometr:
| 76000km |
-
Za ty prachy a co já jezdím, jsem se pořídil 5,8 mm vzorku ze Slovinska. Stály 2246 Kč i s poštou.
Předchozí zadní Bridgestone T30 DOT 2018 vydržely 7500 km, kvůli defektu jsem je nazouval dvakrát. Jak se sjely na značk
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 03.09.2023 |
Uskutečněno:
| 03.09.2023 |
Tachometr:
| 75350km |
-
Staré dobré Diablo se na předku odporoučelo, po 5800 km byla střecha až na značky, tak jsem to vzdal a nazul nové staré dobré Diablo, stejný DOT 2016, Made in China. Guma je to teda solidní, tlustá a tuhá jako pařez. Chc
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 04.09.2022 |
Uskutečněno:
| 04.09.2022 |
Tachometr:
| 73950km |