Yamaha YZF-R6 (2007)

Zobrazeno 838x

Vloženo: 17.08.2022, Uskutečněno: 17.08.2022, Zhlédnuto: 28x

Ahoj,
tak mám za sebou další Brno. Tentokrát jsem jel s Motoriders jako přidruženou agentura při Německé agentuře FR Performance. Než se dostanu k mému ježdění, musím říct, že německé agentury jsou docela hustě obsazené. Ne jen, že je to samá Panigálka v4 nebo Yart R1. Ale, taky tam zcela běžně potkáte real SBk Ducati, Taky dvě KTM šasi Moto2 s Triumph motorem. To byla prdel, protože ta novější jezdila semnou v Cčku skupině. No a další hromada luxusních raket. Co se týče organizace, tak všechno šlapalo celkem slušně. Sice jedna dvacka po prvním kole hned stop, protože se týpek rozstřelil ve Švoncovi v prvním kole, prvního stintu a na ohrabky :D.
Jinak vybavenost klasika, přezouvačky, masáže, kafe a ovoce. Takže pohoda. Dafit to není ale špatný to není vůbec!

A teď ke mě. To byla kapitola sama o sobě, měl jsem týden před covid. No co si budeme nalhávat je to jen výmluva, ale sundal jsem za 5 dní 4kg váhy a energy level 10%. I tak jsem se rozhodl jet a v podstatě to stálo za to, i když mé časy stály za prd.

První dvě dvacky jsem obkroužil s časem pod 30 všechno ale, nemohl jsem se vůbec dostat do tempa, nebyl jsem schopný se hýbat, hlava mi nebrala brzdné body a celkově mě to prostě vůbec nešlo. Navíc jsem většinu času jezdil úplně sám a to taky není zrovna zábavná činnost. Jenže, tyhle dvě dvacky mě tak znechutili ježdění, že jsem si normálně říkal, že se sbalím, jedu dom a prodám to hned večer na bazošu za 15kč. Vyvíjím na sebe zbytečně tlak já vím, ale já jsem takový a regulérně mě to sralo a kazilo mi to chuť.

Pak jsem si naštěstí napsal a pokecal s pár rychlíkama a všechno tak nějak začalo zapadat. Třetí dvacka mě začala bavit a začal jsem se honit s rychlejšíma klukama. Navíc jsem dostal instrukce na pozdější brzdy, takže jsem to aplikoval a byla to sranda. Pak už jsem jezdil časy kolem 25 a docela to odsýpalo. Jenže únava mě dohnala a tak jsem už víc tlačit nemohl.

Mám spoustu poznatků co mám dělat jinak, abych mohl jezdit mnohem rychleji. Ovšem, aplikovat to budu až koncem září protože, příště se jedu trápit na slováč, na kterém jsem v životě nebyl. Tak to bude paráda a když přežiju tak poslední dafit Brno chci jet kolem 20. A budu nejspokojenější člověk.

Jako to, že po každým ježdění musím rozdělat motorku už jsem si zvykl. Teplota je konečně tak jak bych si představoval. Za to díky Ozzymu a Acovi za rady. Teď mi někde pídí olej pod podsedadlákem zatím jsem nepřišel kde. Musím trošku přenastavit posez. Jsem na tom strašně zlomeny a je to fakt fyzicky náročný, na litru jsem se cítil jak pán. A dál se uvidí.

Mějte se hezky

Kamikadze-Ace (3552) napsal 13.09.2022 v 14:08

Ozzy_ (1144) napsal 02.09.2022 v 12:15

Moc to hrotis chlape Pamatuj si, ze zaklad je se uvolnit a uzit si to. Kdyz budes stastnej jen kdyz se ti podari osobak, budes za hodne penez (jo, jezdeni na dromu je drahy) dostavat hrozne malo. Nastav si to rovnou v hlave tak, ze se chces hezky svezt. Naucit se neco delat lip. A ty casy, to k tomu padne samo.

Udelej si rozbor videa, prodi si v klidu drahu po jezdeni. Porovnej videa s rychlejsima. Atd atd. Kdyz treba koukam na to video jak frcis za tim Farosem, tak brzdis na spouste mist driv, nez ja na litru. Z cehoz bych usuzoval, ze nedokazes natahovat brzdy do zatacky.

Brno / prvni zatacka je na to naprosto idealni. Priletis plnej, a az na zacatku obrubniku jen zamackni brzdu, a shod dva kvalty dolu. Co nejrychleji. A pak brzdu pomalu poustej, a pomalu motorku sklapej do naklonu. Az ji pustis uplne, trefis ten vnitrni obrubnik, ale budes tam porad moc rychlej, a poletis jakoby po tecne ven ze zatacky.

Jeeeeenze je to tam strasne siroky, takze se nech jeste par metru vynest a brzdit motorem, pak vsechno pust, zlom to jeste vic znova na vyjezd/vnitrek zatacky, a pomalu ale pak cim dal rychlejs otvirej plyn. Uvidis co to udela s casem na kolo

A kdyz to budes zkouset, a budes mit pocit ze to nevychazi, NEPANIKAR, a necum ven na ten kacer, jakmile trefis ten vnitrni obrubnik, tak motorka prejizdi ven, ale TY UZ KOUKAS NAHORU SMER Acko, a vejdes se tam, ta draha je silene siroka.

IvanDvoutakťák (5126) napsal 17.08.2022 v 21:17-1

*Kubo*, s ohledem na můj věk Tě prostě musím poprosit ,
abys, až "zase" budeš pokovidovej, na okruh s Tvojí R6kou
*nelezl* . Zvlášť když už víš, jak *ta chřipečka* i se zdravým,
mladým a trénovaným chlapem dokáže zamávat .

3 reakce

Kubik19
Kubik19 18.08.2022 v 08:00

Já už mám covid po 3. A to že do teď z prvního nemám téměř chuť ani čich to si zvykneš.. nejhorší je ta únava.. ale už je to lepší a snad se to bude jen zlepšovat :) každopádně je to pěkný humus ti řeknu teda

• Poslední letošní kroužení 2022

Ahoj, tak konec seźony je pro mě tady. A tak jsem byl včera na posledním kroužení s agenturou Michal Fiala motoracing. https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2022/37/612280_208b11c057b5f4cf1ee685591c064cb9.jpg

Vloženo: 13.09.2022
    Uskutečněno: 13.09.2022
  • 25.07 Dafit Bruno

Fuuha to byla, ale raketa. Ahooooooooooj, tak mám za sebou první agenturní okruhové kroužení a to hned s nejrychlejší českou agenturou Dafit. Vezmeme to pěkně popořádku. Vyrážím před 6 ranní (ty vole nutit lidi v

Vloženo: 26.07.2022
    Uskutečněno: 25.07.2022
  • 1st summer R6powa test

Day 1. Tak je to tady, dlouho očekávané první ježdění na okruhové motorce. R6 nebyla jasná volba od začátku. Chtěl jsem něco levného aby mi toho nebylo líto. Je, pro mě totiž velice těžké poslouchat ten roztočený moto