Začátek sezóny 21 se protáhl, jednak počasí nic moc, jednak motorka ještě stála v dílně u mechanika. Chtěl jsem nechat přetěsnit víka hlav motoru, předchozí majitel se v tom hrabal a diletantsky ve finále nanesl nový těsnicí tmel na špatně odstraněný starý, takže furt špinavá pravá nohavice od oleje. Nakonec z toho byla rozsáhlejší oprava! Kromě zmíněného ještě došlo k repasi šavlí: výměna všeho, co se měnit už dávno mělo, plus výměna rozvodového řetězu, zabroušení a vyčištění ventilů a ventilových lůžek, vyčištění spalovacího prostoru válců, nové těsnění a další drobnější úkony. Spokojenost z mé strany...ale některé věci jsem měl řešit dřív a ne to pořád odkládat !! Později, když už se blížila jedna větší akce a dodavatel měl prodlení s dodávkou nového palivového filtru, jsem nouzově v protisměru propláchl ten starý..a docela mne zarazilo, co šlo ven!! (poslední snímek) Jasně- filtr makal přes 20 let a o kvalitě paliva nemusíme vůbec diskutovat, ale v nádobě s proplachovacím benzínem mi nakonec sedimentoval 1cm hnusného černého slizu, tady jsem pochopil, proč ji často v pořádném zátahu citelně chyběli nějací ti koně?! Tušil jsem, že to bude démon řepka, ale tohle bláto mně fakt vyděsilo!
Vlastník | Jenniks | |
---|---|---|
Vloženo | 27.2.2010 | |
Aktualizováno | 15.2.2022 | |
Zobrazeno | 7 548x |