Slunce už dávno prohřívá silnice svými paprsky a motorka stále stojí v garáži. Bohužel, byly nutné nějaké údržbové práce, které zatím nedovolily vyjet si na výlet, ačkoliv ze všech stran je motorky slyšet a kamarádi a známí vystavují fotky, kde pózují u svých miláčků.
Takže malý výčet změn: bylo rozhodně nutné vyměnit řetězovou sadu. Také jsem osadil nový přední brzdový kotouč (od Motokotouče.cz), samozřejmě nové brzdové destičky. Bylo třeba trochu rozhýbat pístky v brzdiči. Odvzdušňování brzd uprostřed dne na slunci jsem odnesl spálenými zády. Od Rossimoto mi přišel balíček s turistickým plexi, které je vyšší o takových 14 cm oproti originálu. Baterie byla po zimě lehce vybitá, stačila hodinka oživení a motor naskočil jak za mlada.
Bohužel se mi nepodařil vyřešit problém měření rychlosti, díky vymletému šneku náhonu a poničeném středu kola. Čili jsem bez ukazatele rychlosti i ujetých kilometrů.
Dnes jsem projel jen asi 20 km, prvních v tomto roce, aby sedly destičky s novým kotoučem, protože ze začátku byl brzdný účinek ničemný. Řekl bych, že už nyní je to na úrovni jako před výměnou, doufám, že se to ještě zlepší, což by mělo.
Také jsem si nechal úředně prodloužit technickou kontrolu. 10 minut na magistrátu v Mladé Boleslavi a bylo hotovo, navíc zdarma.
Tak snad na Kawasaki sraz na Seči a na sezónu 2019 je motorka připravená.
-
stará řetězovka
-
nové plexi
-
nový kotouč
-
poškozený střed kola od zaseklého šneku
-
oživení baterie
-
počasí přálo
A cos dělal v zimě,lajdáku V zimě se servisuje a v sezoně jezdí,pro příště.Koukej dovalit na Seč a žádný výmluvy
Dobrá práce . Jen jsi měl začít dřív...
Já už letos "nalítal" přes dva tisíce dvěstě kilometů!
Tak ať brzy vyrazíš!
máš to pěkný. Na tu stk také musím