Opět přebírám z recenze
Jednou odpoledne na tu potvoru čumím a říkám si: "Pincka jsem rozdělával snad každý měsíc, proč jsem toto ještě nezačal tunit?" Tak šup, válec dolů a měříme časování. Co jsem objevil, bylo hroznější, než jsem čekal. Úhel sání cca 100°, úhel výfuku asi 130°, ůhel přefuku 100°. Do přefuku se bez vylisování vložky jen tak nedostanu, ale sání a výfuk pocítily sílu pilníků! Vymáčknul jsem z ní 56km/h, o pět víc.
Aktuální stav: sání zatím 110° - dáme víc, přefuk zůstal 100°, výfuk je 150°. Koleno výfuku zkráceno o těch 50mm, co zasahuje do "tlumiče". Tlumič samotný, myslím ty lehce zakarbonované přepážky, a zvlášť da 5,5mm dírka na konci, dostal multituning 4mm vrtákem a drátěnkou. Výsledkem je samozřejmě "něco za něco", protože do přefuků jsem zatím nesahal. Od 35 do 50km/h je cítit ta nová síla ( změna! našel jsem v sekundár 51/12 místo originálních 51/13, takže opravuji otáčky ne 5000-7000, ale 5300-7700 ot/min.), ale sbírá se až ve 30km/h. Limitem je 8600 ot/min, tj. 56km/h. Proč? To dám do dalšího zápisu.
-
Díra do výfuku
-
Díra do sání
-
Píst pravá strana
-
Píst na výfuku
-
Tady to ještě vypadá správně jak od pana Schnurleho
-
A čo to tu s tými prefukmi urobili ...
-
Volajaké prefukové čaro, toto že sa smie?