PROFIL MOTORKY

Babetta 210 (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Beranidlo
Vloženo 20.7.2017
Aktualizováno 24.12.2020
Zobrazeno 1 547x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.5

Lehčí tuning na ssání a výfuku

Vloženo: 22.07.2017, Uskutečněno: 21.07.2017, Stav tachometru: 30 km, Zhlédnuto: 62x


Opět přebírám z recenze
Jednou odpoledne na tu potvoru čumím a říkám si: "Pincka jsem rozdělával snad každý měsíc, proč jsem toto ještě nezačal tunit?" Tak šup, válec dolů a měříme časování. Co jsem objevil, bylo hroznější, než jsem čekal. Úhel sání cca 100°, úhel výfuku asi 130°, ůhel přefuku 100°. Do přefuku se bez vylisování vložky jen tak nedostanu, ale sání a výfuk pocítily sílu pilníků! Vymáčknul jsem z ní 56km/h, o pět víc.
Aktuální stav: sání zatím 110° - dáme víc, přefuk zůstal 100°, výfuk je 150°. Koleno výfuku zkráceno o těch 50mm, co zasahuje do "tlumiče". Tlumič samotný, myslím ty lehce zakarbonované přepážky, a zvlášť da 5,5mm dírka na konci, dostal multituning 4mm vrtákem a drátěnkou. Výsledkem je samozřejmě "něco za něco", protože do přefuků jsem zatím nesahal. Od 35 do 50km/h je cítit ta nová síla ( změna! našel jsem v sekundár 51/12 místo originálních 51/13, takže opravuji otáčky ne 5000-7000, ale 5300-7700 ot/min.), ale sbírá se až ve 30km/h. Limitem je 8600 ot/min, tj. 56km/h. Proč? To dám do dalšího zápisu.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • S Babettou 106km/2h

    K dalšímu tripu se dlouho nedařilo pilota přesvědčit. Změna převodu do rychla nahlodala pilotovu psychiku, avšak jeho obavy z kopců se podařilo potlačit po posledním úpravě výfuku. Nyní již možno prozradit, že STP (Stoki

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.08.2017
    Uskutečněno: 26.08.2017
    Tachometr: 500km
  • V módě je zkracování

    Jelo to pěkně, ale vzhledově nic moc. Proto došlo na zkracování - celá nová reflexní část výfuku, která je popsaná dříve, byla zasunuta o 20mm blíž k válci. Rezonanční otáčky se zvedly asi o 200 ot/min, při cca 1,5km/h v

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 26.08.2017
    Uskutečněno: 19.08.2017
    Tachometr: 400km
    Komentářů: 1x
  • Tuning na výfuku babetty

    Před změnami výfuku jsem odzkoušel převody na 1km úseku mírně do kopce, start z nuly 12/51 zubů, nejrychlejší, 1:24min, rychlost na vrcholu 47km/h 12/51, nové kroužky, +2 vteřiny, 44km/h, ale to si sedne 13/51, 1:32 m

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 03.08.2017
    Uskutečněno: 03.08.2017
    Tachometr: 250km


TOPlist