PROFIL MOTORKY

Babetta 210 (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Beranidlo
Vloženo 20.7.2017
Aktualizováno 24.12.2020
Zobrazeno 1 543x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.5


Vloženo: 22.07.2017, Uskutečněno: 01.05.2017, Zhlédnuto: 12x


Kolik má najeto se neví. Podle stavu řetězu a podle nových mitasek (v roce 2009) tipuju, že přede mnou najela tak 10 tisíc. Od té doby jsem jí dal tak tisícovku. Tak začnem od nuly.
Jak píšu v recenzi, letos mi to nedalo, po dvou letech v garáži a před tím tři roky problémů s ucpaným karbecem jsem to napumpoval a vytlačil na světlo a ... opravil. Teda jestli se tomu dá říkat oprava - prostě koupíš u benzínky opravdový benzín, Vervu 100, dáš syntetický olej, naleješ do nádrže, a je to. Po asi 20 minutách popojíždění kolem baráku už motor šel jak má, startovalo to, drželo volnoběh, netekl benzín přepadem, zkrátka opraveno. Po 10km se přestalo kouřit z výfuku.
Řetěz už byl vytahaný jako kšandy, spolu s ojetá rozetou můžou snížit účinnost sekundáru třeba i na 90%, proti standardu 97%, a to jde u takového slabocha poznat. Zjišťuji, že mototechny, co znám, přestaly babetty dělat. Dočasným řešením se stal řetěz z Pionýra, ve službě v letech 1960 až1985, pak vyměněno, nyní nalezeno v bedně. Jako nový, nechápu, proč jsem ho tenkrát měnil.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • S Babettou 106km/2h

    K dalšímu tripu se dlouho nedařilo pilota přesvědčit. Změna převodu do rychla nahlodala pilotovu psychiku, avšak jeho obavy z kopců se podařilo potlačit po posledním úpravě výfuku. Nyní již možno prozradit, že STP (Stoki

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.08.2017
    Uskutečněno: 26.08.2017
    Tachometr: 500km
  • V módě je zkracování

    Jelo to pěkně, ale vzhledově nic moc. Proto došlo na zkracování - celá nová reflexní část výfuku, která je popsaná dříve, byla zasunuta o 20mm blíž k válci. Rezonanční otáčky se zvedly asi o 200 ot/min, při cca 1,5km/h v

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 26.08.2017
    Uskutečněno: 19.08.2017
    Tachometr: 400km
    Komentářů: 1x
  • Tuning na výfuku babetty

    Před změnami výfuku jsem odzkoušel převody na 1km úseku mírně do kopce, start z nuly 12/51 zubů, nejrychlejší, 1:24min, rychlost na vrcholu 47km/h 12/51, nové kroužky, +2 vteřiny, 44km/h, ale to si sedne 13/51, 1:32 m

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 03.08.2017
    Uskutečněno: 03.08.2017
    Tachometr: 250km


TOPlist