Jelo to pěkně, ale vzhledově nic moc. Proto došlo na zkracování - celá nová reflexní část výfuku, která je popsaná dříve, byla zasunuta o 20mm blíž k válci. Rezonanční otáčky se zvedly asi o 200 ot/min, při cca 1,5km/h vyšší rychlosti. Obavy, že to nebude mít sílu v nižších otáčkách zažehnány. Naopak to jede líp i v rozsahu 35-40km/h. Posunutím reflexního kuželu došlo nejspíš i k přeladění hmotnostních rezonancí (Helmholtz viz. články na profilu). Při zkoušce na 1km trati (předchozí zkoušky v minulém deníčku) dosažen zatím nejlepší čas - převod 13/47, zkrácený nový výfuk, 1:24min, 45km/h na vrcholu. Po odstartování se studeným motorem dokonce 1:21min a 46km/h na vrcholu. Max.rychlost 61-62km/h po rovině v sedě, 64km/h v leže, cestovní rychlost po rovině 56-58 km/h.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
K dalšímu tripu se dlouho nedařilo pilota přesvědčit. Změna převodu do rychla nahlodala pilotovu psychiku, avšak jeho obavy z kopců se podařilo potlačit po posledním úpravě výfuku. Nyní již možno prozradit, že STP (Stoki
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 27.08.2017 |
Uskutečněno:
| 26.08.2017 |
Tachometr:
| 500km |
-
Před změnami výfuku jsem odzkoušel převody na 1km úseku mírně do kopce, start z nuly
12/51 zubů, nejrychlejší, 1:24min, rychlost na vrcholu 47km/h
12/51, nové kroužky, +2 vteřiny, 44km/h, ale to si sedne
13/51, 1:32 m
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 03.08.2017 |
Uskutečněno:
| 03.08.2017 |
Tachometr:
| 250km |
-
Délku jednotlivých částí výfuku odvodíme od vypočtené rezonanční délky. Tyto části mají délku v poměru daném časováním motoru.
Délka kolena, které může mít tvar kuželového difuzoru s rovnoměrným rozšířením do 1,5° na st
Typ:
| Reportáž |
Vloženo:
| 27.07.2017 |
Uskutečněno:
| 27.07.2017 |
Tachometr:
| 232km |
Zajímavé, můj pionýr nejede víc než 55 po rovině. Seriový...