PROFIL MOTORKY

Babetta 210 (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Beranidlo
Vloženo 20.7.2017
Aktualizováno 24.12.2020
Zobrazeno 1 539x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.5


Vloženo: 26.08.2017, Uskutečněno: 19.08.2017, Stav tachometru: 400 km, Zhlédnuto: 158x


Jelo to pěkně, ale vzhledově nic moc. Proto došlo na zkracování - celá nová reflexní část výfuku, která je popsaná dříve, byla zasunuta o 20mm blíž k válci. Rezonanční otáčky se zvedly asi o 200 ot/min, při cca 1,5km/h vyšší rychlosti. Obavy, že to nebude mít sílu v nižších otáčkách zažehnány. Naopak to jede líp i v rozsahu 35-40km/h. Posunutím reflexního kuželu došlo nejspíš i k přeladění hmotnostních rezonancí (Helmholtz viz. články na profilu). Při zkoušce na 1km trati (předchozí zkoušky v minulém deníčku) dosažen zatím nejlepší čas - převod 13/47, zkrácený nový výfuk, 1:24min, 45km/h na vrcholu. Po odstartování se studeným motorem dokonce 1:21min a 46km/h na vrcholu. Max.rychlost 61-62km/h po rovině v sedě, 64km/h v leže, cestovní rychlost po rovině 56-58 km/h.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
milan1963 (273) napsal 26.08.2017 v 21:02

Zajímavé, můj pionýr nejede víc než 55 po rovině. Seriový...


Nejnovější záznamy v deníku
  • S Babettou 106km/2h

    K dalšímu tripu se dlouho nedařilo pilota přesvědčit. Změna převodu do rychla nahlodala pilotovu psychiku, avšak jeho obavy z kopců se podařilo potlačit po posledním úpravě výfuku. Nyní již možno prozradit, že STP (Stoki

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 27.08.2017
    Uskutečněno: 26.08.2017
    Tachometr: 500km
  • Tuning na výfuku babetty

    Před změnami výfuku jsem odzkoušel převody na 1km úseku mírně do kopce, start z nuly 12/51 zubů, nejrychlejší, 1:24min, rychlost na vrcholu 47km/h 12/51, nové kroužky, +2 vteřiny, 44km/h, ale to si sedne 13/51, 1:32 m

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 03.08.2017
    Uskutečněno: 03.08.2017
    Tachometr: 250km
  • Počítáme výfuk, díl 3

    Délku jednotlivých částí výfuku odvodíme od vypočtené rezonanční délky. Tyto části mají délku v poměru daném časováním motoru. Délka kolena, které může mít tvar kuželového difuzoru s rovnoměrným rozšířením do 1,5° na st

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 27.07.2017
    Uskutečněno: 27.07.2017
    Tachometr: 232km


TOPlist