Kawasaki KLE 500 (2004)

Vlastník Radek2107
Vloženo 6.10.2013
Aktualizováno 2.7.2022

Vloženo: 20.11.2016, Uskutečněno: 20.11.2016, Stav tachometru: 56700 km, Zhlédnuto: 16x

Rok 2016, přesně sedm měsíců od vytažení do uložení motorky, 6200 najetých kilometrů, 10 výletů ( 6 s manželkou, 1 s dcerou, 1 se sourozenci a 2 samostatně) a jedna dovolená za hranicemi naší malé republiky ( Polsko). Technická, přezutí přední a ke konci i zadní pneumatiky.
Motorka celou dobu šlapala jak hodinky, nemám výtky, snad bych jen uvítal pohodlnější sedlo.
K výletům, které jsem nezaznamenal samostatně do deníku.
1. října se v Pardubicích konal v pořadí třetí ročník akce s názvem Retroměstečko. původně jsem tam měl být jako účastník celý víkend, ale osud a onemocnění mladší dcery to změnilo. Nejel jsem tam tedy Barkasem, ale podívat se za kamarádem Jirkou aspoň odpoledne. Počasí vyšlo skvěle, takže i jízda na motorce, jako vždy mimo hlavní tahy, zahřála na duši.
Od té doby počasí o víkendu nebylo dobré, další výlet jsme si s manželkou dali na státní svátek, 28. října. Počasí ušlo, nepršelo, silnice byly suché a teplota kolem 10. stupňů byla dobře snesitelná. Cíl? Autoretromuzeum Strnadice. Slušná sbírka vozů, kterých tam je téměř 140, nepočítaje do toho auta stojící kolem a čekající buď na renovaci nebo na rozebrání. Shodou okolností tam měl akci pražský H-D klub, zřejmě jejich uzavření sezóny či něco podobného. Měli dohodnutou slevu na vstupném, kterou jsme, ač ne na Harykovi, využili nevědomky i my.
Pak už přišla zima a uhodily mrazy. Motorka, chudinka, stála venku, i když pod střechou. Hlídal jsem jak ostříž prognózy počasí, kdy bude trochu snesitelně, abych mohl motorku převézt k tátovi do garáže. Naštěstí o svátku 17. listopadu dopoledne nepršelo, ani nikdo po cestě nedemonstroval, tak se mi povedlo motorku uložit. Ale to už nebyla ta opravdová radost z jízdy, silnice byly mokré a také na mne přicházel splín , vždyť mne čekají určitě dobré čtyři měsíce bez motorky.
Tímto přeji všem, aby se v pohodě a v klidu dočkali otevření sezóny 2017!

elvis78 (141) napsal 21.11.2016 v 13:40

Ve středu ČR rodinná idilka

Clint. (77) napsal 20.11.2016 v 22:39

Pěkná rekapitulace taky přeju krátkou zimu a pohodu do sedla v dlasi sezoně

• Po naší republice den 4. konec

Odpočinutý jsem začal poslední den výletování. Opět slunné ráno a kolem mě nádherná krajina Šumavy. Nikam jsem nespěchal, chtěl jsem navštívit hrad Švihov u Klatov, první prohlídka od 10 hod. a já to měl jen 70 km. Přes

Vloženo: 25.05.2024
    Uskutečněno: 10.05.2024
  • Po naší republice den 3.

Třetí den je přede mnou. Skromně jsem posnídal, sbalil se a opustil Krucemburk. V Přibyslavi jsem doplnil zásoby jídla, pití a benzínu. Pokud je to možné, vyhýbám se větším městům, udělal jsem výjimku a projel Jihlavu,

Vloženo: 24.05.2024
    Uskutečněno: 09.05.2024
  • Po naší republice den 2.

Druhý den mě přivítal slunečními paprsky a jasnou oblohou. Nasnídal jsem se, sbalil své saky paky a již v osm hodin jsem seděl za řídítky. Čekal mě vcelku náročný den, ale těšil jsem se, neboť se podívám do míst, která j