V únoru 2016 jsem se jal motorku rozebírat, abych zahájil dlouho plánovanou přestavbu.
po tom co mi nejlepší servisák v ČR dal do kupy motor, karbce a brzdy a vlastně spousty dalších věcí (díky Venco!) začala vyloženě zlobit elektrika. Fároš prostě odmítl dobíjet. Původně jsme si myslel, že to je jen špatná a stará baterka, ale koupil jsem novou, pak jsem jel do školy (25 km), po přednáškách sedl na stroj, otočil klíčkem a... nic. Zábava
Popravdě sem doteď nepřišel v čem je pes. Zkoušel jsem všechno proměřit a všechno se zdá bejt zdravý (cívka, vedení, atd) Tak se uvidí později. Ale se světlama na volnoběh nedává do baterky víc jak 11,5 V a to jsem dal do zadního světla led diodový žárovky s malinkym odběrem.
Pech no.
Tak jsem se rozhodl, že přijde na řadu tak nějak všechno. Bohužel mi plány zatím komplikuje práce (rozjíždět firmu není levná sranda, když to financuju z brigád) a škola (při brigádách a rozjíždění vlastní firmy není sranda dostudovat materiálový vědy na VŠ)
Během roku jsem Fárošovi koupil jednou za čas nějakej ten dárek.
Takže mám koupený nový kotouče (ne čína, český od Tonyho), origo Honda řídítka (teď tam byly takový nižší neorigo clip-ony a jedno je prasácky svařený) koupil jsem nějakou jinou sedlovku, ale je vyrobená pro SC28, nebo SC33 takže mi sedne přesně a je nsi pohraju se spodní částí a tak. Je to těžký,ale moje kompozitový já si to vezme do parády a bude. Je užší a nižší, ale tvarově pořád dost podobná origu. Taky jsem si koupil homologovaný diodový světlo, který do toho zadku zkusím nějak transplantovat, led (taky s Ečkem) osvětlení SPZ.
Teď to bude chtít moto rozebrat, nalakovat rám, kola obout do novejch bačkor a pak vít uhlíkový plátno a hurá na kapoty.
Jo přede mnou je cesta dlouhá.
Vlastník | polopost | |
---|---|---|
Vloženo | 5.4.2013 | |
Aktualizováno | 12.8.2016 | |
Zobrazeno | 3 859x |