Při poslední kontrole - kdysi kolem 100 000km - jsem si říkala, že ten řemen už je trochu ztvrdlý. Stále jsem odkládala moment, kdy konečně objednám nový a vyměním. Červík hlodal a hlodal a nakonec jsem zapátrala po rozumné náhražce za originál.
A našla: 4PK610 za věru příjemných 208czk. Doba na výměnu 25-30minut. Včetně úklidu a lovení šroubu hliníkového krytu motoru. Helga teď jede... úplně stejně jako předtím.
Vlastník | Clostridia | |
---|---|---|
Vloženo | 20.10.2014 | |
Aktualizováno | 8.3.2022 | |
Zobrazeno | 5 153x |
Tož jsem se dobře trefil Tak určitě,než kupovat origo drahý,tak možná lepší za fajn cenu taky poslouží Já tak kdysi řešil různá gufera do DR600 a cenově to bylo taky jinde než origo
Je to samozřejmě na alternátor, další ukázka, že tohle BMW je vlastně auto na dvou kolech. Rozvody jsou řetězem, na který snad nebude třeba dlouho sahat.
Z té ceny mám taky radost; úspora oproti originálu skoro jedna plná nádrž
to nebude rozvod.Teda myslim. Dobrá práce. Myslím, že řemen na mou škodu 110l bude stát víc
Nejsem znalec věci ale budu hádat,to je na alternátor,nebo rozvoďák,ten řemen?