PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 GS (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Clostridia
Vloženo 20.10.2014
Aktualizováno 8.3.2022
Zobrazeno 5 153x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 18.07.2016, Uskutečněno: 18.07.2016, Stav tachometru: 120680 km, Zhlédnuto: 13x


Při poslední kontrole - kdysi kolem 100 000km - jsem si říkala, že ten řemen už je trochu ztvrdlý. Stále jsem odkládala moment, kdy konečně objednám nový a vyměním. Červík hlodal a hlodal a nakonec jsem zapátrala po rozumné náhražce za originál.

A našla: 4PK610 za věru příjemných 208czk. Doba na výměnu 25-30minut. Včetně úklidu a lovení šroubu hliníkového krytu motoru. Helga teď jede... úplně stejně jako předtím.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
-Jandys- (16) napsal 19.07.2016 v 18:57

Tož jsem se dobře trefil Tak určitě,než kupovat origo drahý,tak možná lepší za fajn cenu taky poslouží Já tak kdysi řešil různá gufera do DR600 a cenově to bylo taky jinde než origo

Clostridia (13) napsal 19.07.2016 v 18:34

Je to samozřejmě na alternátor, další ukázka, že tohle BMW je vlastně auto na dvou kolech. Rozvody jsou řetězem, na který snad nebude třeba dlouho sahat.

Z té ceny mám taky radost; úspora oproti originálu skoro jedna plná nádrž

elvis78 (140) napsal 19.07.2016 v 08:45

to nebude rozvod.Teda myslim. Dobrá práce. Myslím, že řemen na mou škodu 110l bude stát víc

-Jandys- (16) napsal 18.07.2016 v 22:12

Nejsem znalec věci ale budu hádat,to je na alternátor,nebo rozvoďák,ten řemen?


Nejnovější záznamy v deníku
  • Spojková páka

    Tak i na mě došlo... ale po těch kilometrech... A namontování nové páky? "... ani očko NENASADÍŠ, protože to je u železa, dop*če...". Klobouk dolů všem, co to zvládli s namontovanou kyvkou. Mě to zkrátka nešlo. Asi js

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.05.2020
    Uskutečněno: 15.05.2020
    Tachometr: 167800km
  • Palivový filtr aj.

    Výměna palivového filtru. Pro zajímavost dávám fotky jak filtr vypadá zhruba po 70tis. km (Ano, zase jsem přetáhla. Komu se to chce měnit, když je to uvnitř...). Kovové piliny jsou zbytek po otevření. TIP: lepší pilka na

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.05.2020
    Uskutečněno: 27.03.2020
    Tachometr: 168200km
  • Uhořelý ventil > GO hlav

    Krásný konec dovolené na Balkáně v podobě ztráty komprese a doslovné dopajdání se domů s jedním válcem. A pachatel? Uletěl komínem! Pachatel byl zřejmý už po cestě: ztráta tlaku na pravém válci. Před demontáží změřeno

    Typ: Oprava
    Vloženo: 26.01.2020
    Uskutečněno: 02.10.2019
    Tachometr: 167300km
    Komentářů: 6x


TOPlist