Nastal čas podívat se Helze do hlavy a vyhnat jí z Motronicu pavouky. Tedy jednoho pavouka. A nahradit ho jiným. Lepším, Singapůrským.
A co že jsem si od toho slibovala? Především zbavení se fenoménu zvaný "surging", cukání způsobeným nevyvážeností směsi ve válcích, kterým kterým vstřikované "oilheady" od BMW trpí. Moc léků jsem na to nenašla. Tedy ne moc takových, které by byly snadno aplikovatelné za přiměřených nákladů. Technické vybavení skromné garáže neumožňuje radikálnější řešení a tak jsem skončila u čipu.
A rozdíl? Motor běží hladčeji především v nižších otáčkách, z volnoběhu má větší sílu a jízda v pásmu kolem 2500rpm v zacpaném městě není utrpení. Do vyšších otáček (>4000rpm) se vytáčí snáz. Cukání jako takové se zmínilo a zůstává zhruba kolem 3000rpm, ale to zase tak nevadí. Tam se stejně dlouho nezdržíme
Nicméně tím nekončím. Další neodborné zásahy příjdou časem.
Vlastník | Clostridia | |
---|---|---|
Vloženo | 20.10.2014 | |
Aktualizováno | 8.3.2022 | |
Zobrazeno | 5 149x |
Holanďane, ten jsem tam měla a už ho tam zase nemám. Zkoušela jsem to poslední dobou "s" a "bez" a ten rozdíl se jevil už zanedbatelný. Ještě ho zkusím, v zájmu výzkumu. Výraznější změna nastala při vytáhnutí "cat plugu". Tehdy bylo znát, že směs je výrazně bohatší a motoru se za plynem skutečně chce. Jenže mi to přišlo jako trochu hrubé řešení, proto čip. Pachatelů problémů je povícero, jedním z nich je i closed loop režim(aktivní lambda regulace), ale i celkově konstrukce.
Jak říkám, mám vymyšlené další věci, které by se daly spáchat.
Sikovna! Nechalas tam ten ReCyclizer, nebo musel ven?
Pepo, uvidíme. Bude to chtít pár dalších věcí aby se to chovalo jak si představuju, ale zase kdyby na tom vše bylo tipťop, asi by mě nudila
Sašo, opět jsi si poradila sama snad ti to prineslo kyžený efekt. Uvidime az se pujdem proletět