PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 GS (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Clostridia
Vloženo 20.10.2014
Aktualizováno 8.3.2022
Zobrazeno 5 149x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 13.06.2016, Uskutečněno: 10.06.2016, Stav tachometru: 118800 km, Zhlédnuto: 15x


Nastal čas podívat se Helze do hlavy a vyhnat jí z Motronicu pavouky. Tedy jednoho pavouka. A nahradit ho jiným. Lepším, Singapůrským.

A co že jsem si od toho slibovala? Především zbavení se fenoménu zvaný "surging", cukání způsobeným nevyvážeností směsi ve válcích, kterým kterým vstřikované "oilheady" od BMW trpí. Moc léků jsem na to nenašla. Tedy ne moc takových, které by byly snadno aplikovatelné za přiměřených nákladů. Technické vybavení skromné garáže neumožňuje radikálnější řešení a tak jsem skončila u čipu.

A rozdíl? Motor běží hladčeji především v nižších otáčkách, z volnoběhu má větší sílu a jízda v pásmu kolem 2500rpm v zacpaném městě není utrpení. Do vyšších otáček (>4000rpm) se vytáčí snáz. Cukání jako takové se zmínilo a zůstává zhruba kolem 3000rpm, ale to zase tak nevadí. Tam se stejně dlouho nezdržíme

Nicméně tím nekončím. Další neodborné zásahy příjdou časem.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Clostridia (13) napsal 16.06.2016 v 17:32

Holanďane, ten jsem tam měla a už ho tam zase nemám. Zkoušela jsem to poslední dobou "s" a "bez" a ten rozdíl se jevil už zanedbatelný. Ještě ho zkusím, v zájmu výzkumu. Výraznější změna nastala při vytáhnutí "cat plugu". Tehdy bylo znát, že směs je výrazně bohatší a motoru se za plynem skutečně chce. Jenže mi to přišlo jako trochu hrubé řešení, proto čip. Pachatelů problémů je povícero, jedním z nich je i closed loop režim(aktivní lambda regulace), ale i celkově konstrukce.
Jak říkám, mám vymyšlené další věci, které by se daly spáchat.

Holandan76 (3) napsal 16.06.2016 v 06:14

Sikovna! Nechalas tam ten ReCyclizer, nebo musel ven?

Clostridia (13) napsal 14.06.2016 v 20:56

Pepo, uvidíme. Bude to chtít pár dalších věcí aby se to chovalo jak si představuju, ale zase kdyby na tom vše bylo tipťop, asi by mě nudila

fanty (18) napsal 14.06.2016 v 05:15

Sašo, opět jsi si poradila sama snad ti to prineslo kyžený efekt. Uvidime az se pujdem proletět


Nejnovější záznamy v deníku
  • Spojková páka

    Tak i na mě došlo... ale po těch kilometrech... A namontování nové páky? "... ani očko NENASADÍŠ, protože to je u železa, dop*če...". Klobouk dolů všem, co to zvládli s namontovanou kyvkou. Mě to zkrátka nešlo. Asi js

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.05.2020
    Uskutečněno: 15.05.2020
    Tachometr: 167800km
  • Palivový filtr aj.

    Výměna palivového filtru. Pro zajímavost dávám fotky jak filtr vypadá zhruba po 70tis. km (Ano, zase jsem přetáhla. Komu se to chce měnit, když je to uvnitř...). Kovové piliny jsou zbytek po otevření. TIP: lepší pilka na

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.05.2020
    Uskutečněno: 27.03.2020
    Tachometr: 168200km
  • Uhořelý ventil > GO hlav

    Krásný konec dovolené na Balkáně v podobě ztráty komprese a doslovné dopajdání se domů s jedním válcem. A pachatel? Uletěl komínem! Pachatel byl zřejmý už po cestě: ztráta tlaku na pravém válci. Před demontáží změřeno

    Typ: Oprava
    Vloženo: 26.01.2020
    Uskutečněno: 02.10.2019
    Tachometr: 167300km
    Komentářů: 6x


TOPlist