..po najetí třicetitisícové hranice jsem se na začátku sezony rozhodl už tu řetězovku vyměnit.. hlasitější rachtání naznačovalo, že je načase.. na Motořetězy.cz jsem si vybral sadu D.I.D. XX-ring s parametry pro eNCéčko.. tedy DID 520 ZVMX za cenu 3090,- a posléze jsem investoval i do značkové origo profi nýtovačky řetězů DID KM 500R za 2500,-..
..nejdříve jsem sundal zadní kolo.. ale doporučuju ho sundat až po povolení malé rozety.. kolem a řetězem se dá dobře podržet při povolování šroubu rozety.. no velkou rozetu je vyměnit brnkačka.. přední pak už taky.. já si v klidu sundal kryt malé rozetky, řadičku, ale i duralový držák stupačky.. měl jsem tam pak více místa a nic mi nepřekáželo.. (jsou to dva šrouby + dva malé co drží nosič kufru)
..řetěz jsem pak neřezal.. ale teda odnýtoval.. sundal, vyčistil vše okolo od starého maziva, vklidu a pomalu protáhl ručně nový řetěz.. nenapojoval jsem to na starý, abych si nový hned nezasral.. no pak jsem nandal zadní kolo s novou rozetou, povolil napínací šroubky, posunul kolo co nejvíc dopředu, protože jinak to vypadalo, že mám řetěz krátký.. :D
..nebyl samozřejmě.. no pak jsem spojku namazal, nandal kroužky, namazal, řetěz spojil a pak už jen namazané kroužky z druhé strany, krycí spojka a pak už přichází na řadu práce s nýtovačkou.. byla vcelku snadná a lehká, až jsem byl překvapeny.. po roznýtování jsem jen napnul řetěz na požadovaný průvěs a hotovno.. po projetí jsem zaznamenal výrazně tišší chod a menší vibrace.. velká rozeta se zdá být ještě použitelná, přední tak nejdříve taky vypadala, ale po očištění je vidět mírné dikobrazí zahnutí zubů..
Brzdové destičky Nissin
..objednal jsem si v BonMotu v Brně brzdové destičky, originální tam byly Nissiny, tak i po přečtení pár recenzí a postřehů na netu, objednávám Nissiny..
..maji je jen v tom Bonmotu, tak podle jejich vyhledávacího agenta vybírám přední a do foroty i zadni desky přesně na můj model, obsah a ročník motorky..
..desky došly, bral jsem eště par zbytečností navic, tak byla pošta zadara..
..měnim desky.. přední jdou jedna báseň, sedí perfektně.. hurá na zadní..
..tady je trochu blby přístup kvuli vyfuku a sundavat se mi nechtěl..
..už tam cpu nove desky a snažim se dopasovat jejich držák, když mi dojde, že nepasují.. mají jiný úchyt, tvar stejný.. je to v řiti, dávám zpět původní a už hledam čislo do Bonmota, kvůli výměně.. jsou vstřícní, mám je poslat zpátky a že to pořeší, vyfotil jsem staré i nové ať mam jasno a už to mydlim mailem do Brna.. destičky mi v Brně vyměnila Jáchyho hezčí polovička za ty správné Nissiny a eště mi vrátili 250,- .. ty které jsem chtěl a objednal byly typ ST.. bohužel ty správné v ST neměli, tak mam SN.. to už teď ale neřešim, vyzkoušim co dokážou a příště budu chytry.. timto je motka připravena na sezonu, Honda Fest i na Alpy..
-
..nová rozeta a řetěz..
-
..staré zubaté..
-
..nová zadní rozeta našroubována..
-
.....
-
..nové přední desky Nissin..
-
..staré a nové špatné zadní desky..
-
..špatné zadní desky vráceny..
-
..nové správné zadní desky..
-
..správné s označením SN..
Přeji Ti to, brašuleeee ;) .