..nechtěl jsem to.. řikal jsem si škoda peněz.. akorat budu srát sousedy a neuslyšim ani empétrojku v helmě.. ne ne.. houbelec.. nakonec jsem podlehl trendu a kráse tuningu .. vybíral jsem mezi IXILEM XH 6362 XB a IxRace od Francouzů.. frantík se mi i víc líbil, jen tak nějak nebyl a tak jsem šel do Ixila.. taky cena ulehčila rozhodování.. 8tis/9tis.. výfuk si hezky bubla, motorka uplně dospěla.. neřve moc, DB killery jsem nevytahoval, i homologační vložky mají fajn zvuk a chystám se do Alp, tak proč.. první dojmy z jízdy jsou elektrizující.. fakt to hezky prcká.. delší trasa po dálnici ve vyšší rychlosti mi přivodila menší brnění rukou-dlaní.. motorka oproti origo výfuku jakoby o trochu více třepe, mám pocit, že se vibrace se zajížděním výfuku snižují.. anebo si na ně zvykam..
Montáž snadná, rychlá, oproti origo laufu je IXIL nasazeny rovnou na trubku svodu, není tam grafitová vložka.. nevleze ani.. tzn žádná izolace nebo těsnění.. výfuk mi příjde že zbytečně odstává do strany, takže tam eště operativně přidám nějakou podložku, nejspíš z tvrzené gumy.. všichni se mě ptají jesli má IXIL vliv na výkon, esli je větší nebo naopak.. tak není nijaký, je stejný nejspíš.. nebo to není znát.. toť fše zatim..
-
..vybaleno.. nachystáno..
-
..původní výbava..
-
-
-
..sundaný kryt svodu..
-
..sundáno..
-
..nasazeno..
-
..pohled zezadu..
-
..uvítal bych ho blíž kyvky..
-
-
dobře Tyyyy
..jooo.. Rami jooo.. to je ono..
tak teď už vím, proč mi nezvedáš telefon...bo ho neslyšíš...
Ale jooo, Ixil jsem měl na PCX i na CB500X. Na Cebru jsem dal přednost už kvalitnější značně MIVV :) tak ať slouží :)
Hezky to vypadá a asi i dobře zní