PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník xCharlie
Vloženo 22.10.2014
Aktualizováno 5.1.2021
Zobrazeno 1 785x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 21.03.2016, Uskutečněno: 19.03.2016, Stav tachometru: 30930 km, Zhlédnuto: 36x


Zadní tlumič na SVčku je poměrně rozpočtovka (nejen tlumič), tak jsem se rozhodl, že s tím něco udělám a vyměním za něco plně nastavitelnýho
Začal jsem shánět zadní tlumič z Kawasaki ZX-10R 06-07, protože jen tyhle 2 ročníky sednou bez řezání a upravování podsedlovky.
Více info zde .
V Čr po bazarech jsem hledal asi 2 týdny, no marně. Začal jsem koukat i na eBay, Amazon a podobné stránky. Ani tam jich nebylo moc a ještě k tomu doprava sem do ČR stála stejně jako samotný tlumič. Cca 150$ jen za blbou dopravu . Tohle mi stačilo na to, abych si řekl, že to nemá cenu.
Obepsal jsem spoustu lidí co vykupuje bourané motorky, jestli nemají, napsal jsem to na několik skupin, až se mi ozval jeden biker ze Slovenska, který mi oznámil, že jeden na prodej má. Měl ho na svém SVčku a ležel mu nevyužitý doma. Proběhla dlouhá debata o tom, jak je to s tlumičem a podobně. Prodejce byl natolik ochotný, že mi celý tlumič nejprve nafotil a následně i poslal kompletní video ukázku tlumiče ze všech stran. Když jsme se domluvili na ceně a na všem, jedno odpoledne došel s tím, že vzal tlumič do servisu, aby zkontrolovali, jestli dobře funguje, jestli neteče a něco mu není. Absolutně sám, bez jakéhokoliv mého podnětu Musím říct, že tohle mi dodalo dost jistoty v tom, co kupuju a jsem neskutečně rád, že se takový lidi ještě najdou Ještě jednou děkuju moc. Tlumič mi během pár dní došel krásně zabalený a v nádherné kondici. Byl jsem unešen

Nastala doba montáže. Motorku jsem postavil na boční stojan a za zadní pravou stupačku spolujezdce jsem ji zvedl. Pak klasika, povolování továrně utažených šroubů, takže hrozná sranda Když jsem všechno sundal a odšrouboval, myslel jsem, že je vyhráno, že jen hodím novej tlumič a čao. No, spletl jsem se Chtělo to oddělat heatshield od toolboxu (viz 5. obrázek), s tím jsem trochu zápasil, protože šrouby kterýma je uchycenej jsou dost špatně přístupný. Nakonec se povedlo a mohl jsem ho s radostí zahodit Tlumič padnul na místo jak ulitej, bez dalších úprav Nahodil jsem šrouby, utáhl na správnej moment a celej šťastnej jsem složil motorku zpět Skončilo to tak lehce? Ne Zjístil jsem, že šroub od spodního uchycení tlumiče je dost dlouhej a mezi ním a kostma přepákování je zhruba 1mm (viz 6. obrázek) z jedné strany a z druhé strany díra jak kráva (obr. 7). Takže celé odšroubovat, narvat pod šroub podložku a znovu složit. To už vypadalo líp (obr. 8)

Výsledek? Tlumič sedí, montáž zabrala zhruba 3 hodiny se vším všudy. Než člověk příjde na to, jak se ke všemu dostat, než najde potřebný nářadí a ujistí se, že je všechno vpohodě, dá to zabrat Chybu s dlouhý šroubem jsem vyřešil celkem rychle. Věděl jsem kam šáhnout, co a jak, takže během 10 minut nebylo co dělat. Z nářadí je hlavní momenťák.
Ještě přidám, že se k tlumiči musí přikoupit nový šroub a matka, protože origo tlumič má trochu jiný způsob uchycení.
Číslo šroubu: 09103-10143, Matice: 08319-31107.

Tlumič jsem před namontování nastavil na výchozí hodnoty, takže to ještě nemám nastavené na svou váhu, ale už i tak je poznat neskutečný rozdíl, oproti oroginálu. Po výměně a motorka je klidnější, jistější na nerovnostech, celkově je pocit z jízdy o dost lepší a to byla jen taková lehká jízda za nízkých teplot.
Určitě nelituju peněz, co jsem do toho dal Ještě musím napsat, že se motorka zvedla o cca 2 cm. Jediný poznatek k tomu je, že se líp ovládá a i při vyšší rychlostech (hodně vyšších) nevidím žádné negativní vlivy.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
xCharlie (0) napsal 21.03.2016 v 21:58

Je to jak říkáš. Myslel jsem, že na litru už je to aspoň o něco lepší, nebo aspoň se to říká
Jinak praské to není, taky jsem se lekl, ale je to jen "šikovně" nalepený nějaký vlas/chlup Takže je všechno vpohodě

zeke11 (138) napsal 21.03.2016 v 21:34

Jojo na Sv je podvozek a brzdy silně rozpočtová věc... Měl jsem litra a tam je to stejné... Jen ze zvědavosti, na těch fotkách je na přepákování vidět rýha... nemáš to prasklé...??


Nejnovější záznamy v deníku
  • Tokico 4 pístek

    U SVčka už jsem se snažil s brzdama udělat hodně. Brembo RCS 19 brzdová pumpa, pancéřové hadičky, Brembo sinter destičky.. Každý z těch věcí brzdám pomohlo (nejvíc zatím pumpa). Dlouhou dobu jsem věděl o tom, že se v U

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 04.03.2020
    Uskutečněno: 04.03.2020
    Tachometr: 67865km
  • ShiftingControll 2.2

    Dlouho, fakt dlóuho jsem se chtěl projet na motorce s quickshifterem. Až se mi dostala možnost najet 1200km za 4 dny na nové honde CB650R, která quickshifter měla. Nemusel jsem ujet ani těch 1200km a věděl jsem, že tohle

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 01.11.2019
    Uskutečněno: 08.08.2019
    Tachometr: 66894km
  • Arrow Sport výfukové svody

    Dlouho jsem na netu pokukoval po nějakých svodech pro tu svou. Nešlo mi ani tak o nějaký nárůst výkonu, spíš ten pocit že mám zase něco, co mi přidá spoustu starostí a nachvilku mě to zabaví :-D Našel jsem na bazaru tyh

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 31.10.2019
    Uskutečněno: 30.07.2019
    Tachometr: 66428km


TOPlist