Ani přední tlumiče a řízení se neobešli bez výroby přípravků na servis.
První posloužil k demontáži kuželíkových ložisek z krku (díky Gugo za nápad se starým ventilem), druhý k povolení a dotažení kartuše v tlumiči a třetí k pohodlnému a přesnému odměření hladiny oleje v tlumiči.
Až jednou bude cesta do galvanovny, tak dostanou zinek.
Jinak níže připojuji odkaz na návod který jsem vytvořil na výrobu tohoto klíče na povolení a dotažení kartuše v předních tlumičích. Je to pro model K5+
http://ulozto.cz/xa2...ool-model-page-1-pdf
http://ulozto.cz/xPa...ool-model-page-2-pdf
Heslo je: GSX.ORG
Vlastník | V_i_c_i | |
---|---|---|
Vloženo | 30.12.2011 | |
Aktualizováno | 15.5.2021 | |
Zobrazeno | 8 453x |
To ti udava vyrobce motorky v servisnim manualu nebo vyrobce alternativnich pruzin.
U me moto (GSX1400 K7 + progresivni pruziny Wilbers) udava Wilbers 160mm vzduchovou mezeru. Mereno pred nasazenim pruzin po odvzdusneni kartusi.
kolik tam má bejt oleje? BUdu sledovat na dále. Taky mě to čeká + tlumič řízení asi...